עסקי ספורט

אבל בכדורסל הישראלי: המנהל המיתולוגי הלך לעולמו בגיל 99

עמירם שפירא שכיהן כמנהל נבחרות ישראל במשך עשורים, היה הכוח המניע מאחורי התקופה המפוארת ביותר של הכדורסל הישראלי, נפטר. תחת הנהגתו, הנבחרת הלאומית הגיעה לשיאים חסרי תקדים, כולל המקום השני המרגש באליפות אירופה 1979
מערכת ice | 
כדורסל (צילום shutterstock)
עולם הספורט הישראלי איבד היום אגדה אמיתית. עמירם שפירא, האיש שעמד מאחורי עלייתה המטאורית של נבחרת ישראל בכדורסל, נפטר בגיל 99, משאיר אחריו מורשת בלתי נשכחת של הישגים והשראה.
שפירא, שכיהן כמנהל נבחרות ישראל במשך עשורים, היה הכוח המניע מאחורי התקופה המפוארת ביותר של הכדורסל הישראלי. תחת הנהגתו, הנבחרת הלאומית הגיעה לשיאים חסרי תקדים, כולל המקום השני המרגש באליפות אירופה 1979 - הישג שנחרט בזיכרון הקולקטיבי של אוהדי הספורט בישראל.

אך הישגיו של שפירא לא הסתכמו רק בתוצאות במגרש. הוא היה מחנך ומנטור לדורות של שחקנים ומאמנים, מעצב את הדרך שבה נתפס ומשוחק הכדורסל בישראל. תפקידו כיו"ר איגוד השופטים הדגיש את מחויבותו העמוקה לטוהר המשחק ולערכי הספורט.
עם לכתו, עמירם שפירא משאיר אחריו מורשת עשירה שתמשיך להשפיע על הכדורסל הישראלי לשנים רבות. הלווייתו, שתיערך מחר בבית העלמין קרית שאול, צפויה להיות רגע של התכנסות והוקרה לאדם שהפך את חלום ההצלחה הבינלאומית של ישראל למציאות מרגשת.
בעוד אנו נפרדים מעמירם שפירא, אנו זוכרים לא רק את ההישגים המרשימים, אלא גם את האיש שמאחוריהם - אדם שהקדיש את חייו לקידום הספורט הישראלי ולטיפוח הדור הבא של כוכבי הכדורסל. מורשתו תמשיך לחיות בכל כדור שנזרק לסל, בכל משחק שיישרק, ובלבבות של כל אוהדי הכדורסל בישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה