עסקי ספורט

אבל בעולם הספורט: אחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה הלך לעולמו

ווילי מייז, אחד משחקני הבייסבול הגדולים בהיסטוריה וחלק מהיכל התהילה של הענף, הלך לעולמו בגיל 93. בליגת הבייסבול האמריקאית (ה-MLB) נפרדו: "נשבר הלב על מותו של אחד השחקנים המרגשים ביותר בהיסטוריה של הספורט שלנו"
מערכת ice | 
ווילי מייז וברק אובמה (צילום טוויטר @BarackObama)
אבל נפל היום (רביעי) על עולם הספורט בכלל ועל ענף הבייסבול בפרט, זאת אחרי שנודע על מותו של ווילי מייז, אחד משחקני הבייסבול הגדולים ביותר בהיסטוריה, שהלך לעולמו בגיל 93.
מיילס היה כאמור אחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה של ליגת ה-MLB האמריקאית, ליגת הבייסבול הטובה בעולם. הוא נבחר פעמיים ל-MVP של הליגה, זכה באליפות העולם עם סן פרננסיסקו ג'איינטס זכה 12 פעמים בכפפת הזהב, ונכנס להיכל התהילה של כל הזמנים בבייסבול.
קבוצתו הראשונה של מייז, עמה הוא מזוהה יותר מכל ועמה גם זכה באליפות, סן פרננסיסקו ג'איינטס, נפרדה בכאב ממייז עם ציוץ שהעלתה לחשבון הטוויטר הרשמי שלה ובו נכתב כי "בצער רב אנו מודיעים כי אגדת הקבוצה והיכל התהילה נפטר בשלום בגיל 93". גם ליגת ה-MLB נפרדה ממייז: "נשבר הלב על מותו של אחד השחקנים המרגשים ביותר בהיסטוריה של הספורט שלנו".
 
גם נשיא ארה"ב לשעבר, ברק אובמה, העלה ציוץ לחשבון הטוויטר שלו בו הוא ספד למייז: "ווילי מייז לא היה רק ​​ספורטאי יחיד, שהתברך בשילוב שאין שני לו של חן, מיומנות ועוצמה. הוא גם היה אדם חם ונדיב להפליא – ומהווה השראה לדור שלם. אני בר מזל שביליתי איתו לאורך השנים, ומישל ואני שולחים את תנחומינו העמוקים למשפחתו".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה