עסקי ספורט

טרגדיה בעולם הכדורגל: השוער בן ה-26 מת מדום לב

מתיאה סרקיץ', השוער הבינלאומי של מונטנגרו, הלך היום (שבת) לעולמו בגיל 26 בלבד באופן פתאומי ובלתי צפוי. "כולנו שרויים באבל כבד על מותו הטראגי של מתיאה," נמסר מקבוצתו האחרונה מילוול

מערכת ice | 
כדורגל (צילום freepik)
בעוד טורניר יורו 2024 בגרמניה יצא אל הדרך, טרגדיה קשה נרשמה בנבחרת שלא לוקחת חלק בתחרות, כאשר מתיאה סרקיץ', השוער הבינלאומי של מונטנגרו, הלך היום (שבת) לעולמו בגיל 26 בלבד באופן פתאומי ובלתי צפוי. טרגדיה שזיעזעה את עולם הכדורגל. 
ההתאחדות המונטנגרית לכדורגל הודיעה בצער רב על פטירתו הבוקר של הכוכב הצעיר, שספג התקף לב ממנו לא התאושש. "כולנו שרויים באבל כבד על מותו הטראגי של מתיאה," נמסר מקבוצתו האחרונה מילוול.

סרקיץ' החל את דרכו באקדמיה של אסטון וילה בגיל 16, לאחר שאביו, ששימש דיפלומט, העביר את משפחתו לאנגליה. הוא יצא להשאלות רבות, עד שב-2020 חתם בוולבס. לפני כשנה נמכר למילוול תמורת 1.4 מיליון אירו. 
העונה הוא רשם 33 הופעות מרשימות, כולל 12 משחקים ללא ספיגת שער. את משחקו האחרון ערך לפני 10 ימים, כששמר על השער של נבחרת מונטנגרו שהופסדה 2:0 לבלגיה, ורשם 8 הצלות מצוינות.
"מתיאה היה בחור צנוע וחייכן, שאהב את המשחק," סיפר חבר קבוצה. "זה לא יאומן שהוא כבר לא איתנו." חבריו לנבחרת ולקבוצה שרויים בהלם עמוק מן הטרגדיה הבלתי נתפסת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה