שיווק ופרסום

צופים ביורו 2024 עם חברים? אלה הדרכים שישדרגו לכם את החוויה

יורו 2024 כבר בפתח, ואיתו מגיעות הישיבות המסורתיות עם החברים והמשפחה לצפייה משותפת במשחקים. חגיגת הכדורגל האירופאית היא הזדמנות להתכנס יחד וליהנות מחוויית הצפייה. אבל איך אפשר לשדרג את החוויה? רשת ג'נטלמן מציעה לכם כמה פתרונות יצירתיים שיגרמו לכם להרגיש כאילו אתם ממש באצטדיון
מערכת ice | 
יורו 2024 (צילום מתוך אתר uefa)
יורו 2024 כבר בפתח, ואיתו מגיעות הישיבות המסורתיות עם החברים והמשפחה לצפייה משותפת במשחקים. חגיגת הכדורגל האירופאית היא הזדמנות להתכנס יחד וליהנות מחוויית הצפייה. אבל איך אפשר לשדרג את החוויה? רשת ג'נטלמן מציעה לכם כמה פתרונות יצירתיים שיגרמו לכם להרגיש כאילו אתם ממש באצטדיון.
בירה ונשירה – פותחן קיר לבירה: הסוף לפתיחת בירה עם מצתים או עם הפינה של השולחן, כי החברים לא תמיד מבינים שזה שולחן מעץ מהגוני והוא עלה לכם הון תועפות. פותחן קיר לבירה פותר לכם את הבעיה, וכזה שישמור לכם על השולחן מפני שריטות של אנשים שניסו לפתוח את הבירה עליו.
פותחן הבירה (צילום: יח"צ)
קלאס באפס מאמץ - מארז וויסקי מהודר: חבר לקח על עצמו לארח את הגמר? פינה את הבית, ואפילו העביר מטאטא לפני שהגעתם? מגיע לו שתפנקו אותו עם איזו מתנה. מארז וויסקי הכולל: 2 כוסות ודקנטר מעוצבים במראה יוקרתי ומלא בסטייל בתוך קופסת עץ מהודרת יראה לו את הערכתכם הכנה – ועכשיו נשאר רק לשבת וליהנות מהגמר.
ערכת פוקר (צילום: יח"צ)
זוג קינג בפלופ – ערכת פוקר מקצועית: לא צריך יותר לנסוע עד וגאס - אפשר לשחק All in בנוחות בסלון! הערכה כוללת את כל מה שצריך כדי להרגיש כמו שחקן פוקר מקצועי, חוץ מלהסביר לכם איך עושים פוקר פייס. 300 צ'יפים בדיוק כמו בקזינו, 2 חפיסות קלפים ו-5 קוביות אדומות למשחק פוקר שיעביר לכם את הזמן עד תחילת המשחק ובמחצית עד שהשחקנים חוזרים לעוד 45 דקות של כדורגל.
אם קרמיט היה שחקן כדורגל – מיניאטורה בעבודת יד: לאלו שלוקחים את האירוח צעד אחד קדימה, וחייבים שהתפאורה תהיה 100% כדורגל – אנחנו דואגים לכם. האמנית קרן קופל מתמחה ביצירת פריטי אומנות בעבודת יד בתהליך ייצור ייחודי, ומציגה דגם צפרדע משחק כדורגל מעוטר בקריסטלים אוסטריים, כאשר המיניאטורה נפתחת לקופסת תכשיטים מיוחדת במינה.
מארז ויסקי (צילום: יח"צ)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה