עסקי ספורט

טרגדיה: השוער המצטיין מת בגיל 58 מהתקף לב

הלך לעולמו פביאן קנסלאריץ' - שוער נבחרת ארגנטינה במונדיאל 1990. למרות שלא ערך הופעת בכורה בסגל הבוגר, קנסלאריץ' היה חלק גם מהסגל הזוכה בקופה אמריקה 1991, וצבר יותר מ-30 הופעות במדי נבחרת ארגנטינה
מערכת ice | 
כדורגל (צילום freepik)
בגיל 58 נפטר היום (שלישי) פביאן קנסלאריץ', שוער נבחרת ארגנטינה במונדיאל 1990 ואחד מסמלי קבוצתו הוותיקה פרו קאריל אואסטה. קנסלאריץ' איבד את הכרתו במהלך אימון שוערים וכנראה עבר התקף לב. לאחר ניסיונות החייאה, הוא לקה בהתקף לב נוסף בבית החולים וכבר לא התאושש.
השוער, שנולד בסנטה פה שבארגנטינה, החל את דרכו בפרו שאותה ייצג במשך עשרות שנים כשחקן ומאמן. הוא היה חלק מנבחרות הנוער וסגל משחקי המכביה בסיאול 1988, עד שקרלוס בילארדו זימן אותו כשוער רזרבי למונדיאל 1990 באיטליה, לצידם של נרי פומפידו וסרחיו גויקוצ'אה.

למרות שלא ערך הופעת בכורה בסגל הבוגר, קנסלאריץ' היה חלק גם מהסגל הזוכה בקופה אמריקה 1991, וצבר יותר מ-30 הופעות במדי נבחרת ארגנטינה. ברמת המועדונים, השוער שיחק בעיקר בפרו אבל גם בקבוצות נוספות במולדתו וגם תקופה קצרה בקולומביה.
אחרי הפרישה מן ההגנה על השער, קנסלאריץ' המשיך לשמש כמאמן שוערים, כולל בעשור האחרון במועדון הבית שלו פרו קאריל אואסטה. בראיון לפני שנים סיפר על הזימון המפתיע: "אחרי הפציעה של פומפידו חשבתי שיש לי סיכוי, אבל מזל שבילארדו בחר בגויקו. בסוף זה הסתדר לא רע".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה