עסקי ספורט

אדידס פותחת סניף קונספט בישראל: זו העיר שהרוויחה בגדול

adidas פתחה את חנות האאוטלט החדשה בבאר שבע: ענקית הספורט השיקה חנות הקונספט חדשה בקניון MALL 7 בבירת הנגב. הגיעה לברך: השחקנית והדוגמנית שחר חיון
מערכת ice | 
סניף אדידס (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
זה לא סוד שאחד מהענפים הצומחים בישראל בשנים האחרונות הוא ענף אופנת הספורט. adidas, מהמובילות של השוק בישראל ובעולם, השיקה את חנות האאוטלט הראשונה בארץ בקונספט 'פולס' – עיצוב חנות המציע חווית קניה דינמית וחדשנית, בדומה לסניפים בדובאי ובניו-יורק, עם מסכים דיגיטליים, גלריית מכירה בעיצוב מיוחד ובגודל עצום, 1100 מטר.
לאירוע ההשקה הגיעה השחקנית, הדוגמנית ואושיית הרשת שחר חיון, ילידת העיר באר שבע, שפגשה שם את יוצא האח הגדול אורי נגר, בוגרת הישרדות ליזה ביך ועוד. פתיחת החנות, שעל פי ההערכות הושקעו בהקמתה כ-6 מיליון שקלים.

זו כנראה החנות הגדולה ביותר באזור הדרום, בדגש על באר שבע, היא החנות הראשונה שנפתחת בעידן המנכ"ל החדש יאיר בל, שנכנס לתפקידו לפני כחצי שנה בלבד ומנסה להטביע את חותמו.
מנכ"ל אדידס ישראל, יאיר בל: "אנו נרגשים לפתוח את חנות האאוטלט הגדולה והמתקדמת ביותר של אדידס בדרום, בבירת הנגב באר שבע.  השקענו משאבים רבים והמון מחשבה בעיצוב חדשני וביצירת חוויה צרכנית מיוחדת ללקוחותינו. אני מזמין את כולם להגיע לחנות ולהנות מחוויה ייחודית וממגוון מוצרים במחירים אטרקטיביים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה