עסקי ספורט

טרגדיה בעולם הספורט: כוכב העל הלך לעולמו בגיל 30

כוכב הגולף הצעיר גרייסון מארי, בן ה-30 בלבד, מת יום לאחר שפרש מטורניר חשוב בטקסס אגב מחלה
מערכת ice | 
בית קברות (צילום shutterstock)
עולם הספורט האמריקאי נותר משותק לאחר שכוכב הגולף הצעיר גרייסון מארי, בן ה-30 בלבד, הלך לעולמו ביום שלאחר פרישתו מטורניר בטקסס בסיבוב השני בשל מחלה. סיבת המוות הטרגית טרם פורסמה רשמית.
הבשורה המרה הכתה בזק בקהילת הגולף, כאשר הקומישינר של ה-PGA, ג'יי מונהאן, הגיב בצער רב: "היינו הרוסים כשנודע לנו – ואנחנו משתפים בלב שבור – ששחקן ה-PGA גרייסון מארי הלך לעולמו הבוקר. אין לי מילים. סבב ה-PGA הוא משפחה, וכשאתה מאבד בן משפחה, אתה לעולם לא נשאר אותו הדבר. אנו אבלים על גרייסון ומתפללים לנחמה עבור אהוביו".

מארי, שדורג 58 בעולם, היה מוכר כשחקן מוכשר עם עתיד מזהיר, אך גם סבל מאתגרים אישיים במהלך הקריירה שלו. הוא נאבק בעבר עם בעיות נפשיות והתמכרות לאלכוהול, עליהן דיבר בפתיחות. מארי סיפר כי היה שותה אף במהלך טורנירים, מתוך תחושה שהוא מוכשר מכדי להיכנע לבעיות אלו.
למרות הקשיים, מארי השתקם ולאחרונה חווה תקופה מבטיחה. בינואר האחרון הוא זכה בתחרות השנייה שלו בסבב ה-PGA, ה"סוני" אופן, ובהזדמנות זו סיפר כי הוא נקי מאלכוהול כבר שמונה חודשים, התארס לבת זוגו והרגיש שהיכולת הטובה ביותר שלו בקריירת הגולף עוד לפניו.
הלכתו הפתאומית של מארי בגיל צעיר כל כך, יום לאחר שפרש מטורניר בשל מחלה, הותירה את עולם הגולף המומה ואבל. הטרגדיה המצמררת מעלה שאלות קשות ומזכירה את החשיבות של טיפול בבריאות הנפשית והתמודדות עם התמכרויות, גם בקרב ספורטאים מצליחים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה