עסקי ספורט

אבל כבד במכבי תל אביב: בת ה-14 נפטרה במפתיע

בדף הפייסבוק של מועדון הכדורגל מכבי תל אביב נכתב: "מחלקת הנוער וקבוצת הנערות והילדות, כואבים את מותה של שחקנית הקבוצה, מילה פבון ז״ל, שהלכה לעולמה בטרם עת. אנו מוסרים את תנחומינו למשפחת פבון ומייחלים שלא תדעו עוד צער. יהי זכרה ברוך"
מערכת ice | 
מכבי תל אביב זכתה באליפות ה-25 (צילום פייסבוק/ Maccabi Tel Aviv FC)
אסון כבד בעולם הספורט הישראלי, השוערת בת ה-14 של קבוצת הנוער במכבי תל אביב, מילה פבון נפטרה והותירה את החברות הצעירות, את המועדון והאוהדים בהלם גדול, כאשר מותה הגיע בהפתעה מוחלטת לכל סובביה.
בדף הפייסבוק של מועדון הכדורגל מכבי תל אביב נכתב: "מחלקת הנוער וקבוצת הנערות והילדות, כואבים את מותה של שחקנית הקבוצה, מילה פבון ז״ל, שהלכה לעולמה בטרם עת. אנו מוסרים את תנחומינו למשפחת פבון ומייחלים שלא תדעו עוד צער. יהי זכרה ברוך".
 



האוהדים הגיבו בהלם לבשורות הקשות: "משתתף בצער המשפחה ומאחל שלא ידעו עוד צער", "יהי זכרה ברוך", "משתתפים בצער המשפחה. יהי זכרה ברוך ונשמתה צרורה בצרור החיים", "יהי זכרה ברוך. משפחת פבון היקרה, שלא תדעו עוד צער".

הטרגדיה נגעה בלא מעט קבוצות יריבות כאשר שחקניות קבוצת נערות א׳ שלנו שיחקו אמש נגד עירוני מודיעין, וביוזמה משותפת החליטו להנציח את חברתן מהאקדמיה, מילה פבון, שוערת מכבי ת״א בנערות שהלכה לעולמה בטרם עת.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה