עסקי ספורט

כוכב מכבי ת"א לשעבר נעצר על ידי האינטרפול: חשוד בהונאה

כדורגלן העבר לירון בסיס נעצר ברוסיה לפי צו מעצר בינלאומי. לפי דיווחים ברוסיה, בסיס בן ה-50 נעצר במלון "ארבאט סטארס" לאחר שהוכנס לרשימת המבוקשים הבינלאומית של האינטרפול על פי בקשת הרשויות הגרמניות. עד כה לא הגיעה כל הודעה רשמית על המעצר לשגרירות הישראלית או למשרד החוץ
מערכת ice |  2
אילוסטרציה (צילום freepik)
על פי דיווח מפתיע, לירון בסיס, כדורגלן ישראלי לשעבר שכיכב בליגת העל בשנות ה-90, במיוחד במדי מכבי תל אביב, נעצר אתמול (רביעי) על ידי המשטרה הרוסית במלון בו שהה במוסקבה. הסיבה למעצר - צו מעצר בינלאומי שהוצא נגדו בגרמניה בחשד להונאה.
לפי דיווחים ברוסיה, בסיס בן ה-50 נעצר במלון "ארבאט סטארס" לאחר שהוכנס לרשימת המבוקשים הבינלאומית של האינטרפול על פי בקשת הרשויות הגרמניות. עד כה לא הגיעה כל הודעה רשמית על המעצר לשגרירות הישראלית או למשרד החוץ.

בסיס, שהחל את דרכו בהפועל באר שבע בה זכה בגביע המדינה ב-1997, הצטרף בהמשך להפועל חיפה ולצידה זכה באליפות ארצית יחידה בתולדותיה בעונת 1998/99. לאחר מכן שיחק במכבי תל אביב ובמועדונים נוספים.
השחקן לשעבר, שזומן לנבחרת הצעירה אך לא קיבל הזדמנות במבוגרת, שיחק בעבר גם בליגה הרוסית. סיבת המעצר והחשדות שמיוחסים לו ברוסיה לא פורסמו בשלב זה, אך ככל הנראה הם קשורים לחקירה הגרמנית נגדו.
עם פרסום הידיעה המזעזעת, נשאלת השאלה כיצד חלוץ כדורגל לשעבר, גיבור במגרשים שזכה בתארים, מצא את עצמו תחת צו מעצר בינלאומי בחשד להונאה. התפתחויות בפרשה זו, שפרטיה עדיין חסויים, ממתינות בקוצר רוח.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אוכל מה בישל-אין עשן בלי אש
    וילצ'יק 05/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תיחמונים ישראליים כבר לא תופסים במרחב העולמי, חייבים להתיישר ולהתחיל חדש
    סגור
  • 1.
    איזה מכבי על הראש שלכם
    מומי 05/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היה שחקן בכמה קבוצות במכבי אולי היה רבע שעה
    סגור