עסקי ספורט

הותר לפרסום: זה מאמן הכדורגל וכוכב העבר שדרס מפגינים

באירוע הדריסה, הנהג הוא מאמן בליגה א' שהוא שחקן לשעבר בכדורגל הישראלי. וכעת הותר לפרסום כי מדובר בחיים סירוטקין
מערכת ice |  1
כדורגל (צילום freepik)
לא פחות מחמישה פצועים מההפגנה בתל אביב, כולל פצועה אחת במצב בינוני כתוצאה מדריסה, בהכרה עם פציעת חזה והשאר במצב קל פונו לבית החולים. לאחר מכן, התברר כי באירוע הדריסה, הנהג הוא מאמן בליגה א' שהוא שחקן לשעבר בכדורגל הישראלי. וכעת הותר לפרסום כי מדובר בחיים סירוטקין.
מהמשטרה נמסר: "בהמשך לאירוע חשד לדריסה של מפגינים על דרך נמיר בסמוך למחאה שמתקיימת בת"א, בשלב זה ידוע כי נהג רכב פגע תוך כדי נסיעה ב-3 אזרחים והמשיך בנסיעה עד שנעצר ע"י השוטרים. האזרחים שנפגעו מקבלים טיפול רפואי והנהג יועבר לחקירה".

שר העלייה והקליטה, אופיר סופר: ״אירוע הדריסה הינו נקודת שפל בשנאת החינם עודנו נלחמים אל מול אויב ציני ואכזר. חובה על כולנו לשנות להשפיע ולקרוא לשיח אחראי ומאחד נחוש ואיתן. התפרקות החברה פנימה מסוכנת מכל אויב. אין דרך אחרת".
השרה לשעבר יפעת שאשא ביטון, הימין הממלכתי: ״כשמנסים להפוך את ראש הממשלה לקורבן ומספרים שרוצים לרצוח אותו זו הסתה פרועה שמניעה לפעולה ומפרקת אותנו שוב מבפנים. את ההשלכות ראינו הערב באירוע הדריסה הנוראי. הפירוק שלנו מבפנים יעמוד לנו שוב לרועץ. לכולנו. אנו שותפי גורל כאן במדינה. תתעוררו!״.
השר בני גנץ אמר: ״אירוע הדריסה בתל אביב מחריד וראוי לגינוי. כולנו צריכים להשמיע קול ברור שמגנה כל אלימות. ההשוואה של המפגינים לאויבינו, והאשמתם ברצון לרצוח את ראש הממשלה, הם חוסר אחריות לאומית. ראוי שכל מנהיגי הציבור יתנהגו ברגישות לכל חלקי החברה, בייחוד בימים הקשים האלו.אני מבקש לאחל החלמה מלאה לפצועים, וקורא לכולם - אסור לחזור לימים שלפני ה-7.10.״
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טוב עשית הם אוייבי ישראל (ל"ת)
    אבי 04/2024/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור