עסקי ספורט

דרמה בליגה האנגלית: ה-VAR יבוטל?

ב-6.6, יתקיים דיון אשר בו יוחלט אם מערכת ה-VAR ממשיכה לעוד עונה בפרמייר ליג או שהיא תתבטל עם סיום העונה, לאחר ההצעה של וולבס לדון בנושא. במידה ש-14 קבוצות לפחות יצביעו נגד ה-VAR, המערכת אכן תבוטל
מערכת ice | 
איצטדיון כדורגל הדמיה (צילום גולדשמידט ארדיטי בן נעים אדריכלים)
דרמה בפרמייר ליג: וולבס, קבוצה מהליגה האנגלית, העלתה הצעה שתבוטל מערכת ה-VAR, בנימוק, כתבה וולבס: "הרצון הטוב לקדמה וטכנולוגיה הוביל לתוצאות שליליות שפוגעות במערכת היחסים בין האוהדים והמשחק". ההצבעה תעלה לדיון ב-6.6 ועל מנת שההצבעה תעבור וה-VAR אכן יבוטל, 14 קבוצות צריכות להצביע שהן גם מתנגדות ל-VAR.
טכנולוגיית ה-VAR המהפכנית נכנסה לראשונה לאי הבריטי ב-2019 ולמרות שתפקידה היה להפוך את המשחק להוגן יותר ונקי מטעויות, הוא מעורר מחלוקת אצל לא מעט קבוצות, אוהדים ופרשנים ברחבי אנגליה. 
הליגה האנגלית נמצאת בימים דרמטיים ביותר גם בלי קשר לדרמת ה-VAR - ביום ראשון הקרוב, יערך מחזור הסיום של הליגה, כאשר בעשה 18:00 כל הקבוצות ישחקו במקביל. מאבק האליפות טרם הוכרע, אך אם מנצ'סטר סיטי תנצח את ווסטהאם (מה שהאוהדים מאמינים שיקרה) היא תוכתר לאלופת אנגליה בפעם הרביעית ברצף.
ארסנל חייבת לנצח את אברטון כדי לתת לעצמה צ'אנס לזכייה. מנגד, לוטון, ברנלי ושפילד יונייטד יורדות לצ'מפיונשיפ. המשחק של ליברפול נגד וולבס יהיה המשחק האחרון של המאמן יורגן קלופ על הקווים של ליברפול שנפרד לאחר 9 שנים בקבוצה, כמו כן גם טיאגו סילבה, הבלם הוותיק שהפך למן סמל בצ'לסי על אף היותו רק 4 שנים במועדון, יעזוב בסיום העונה והבלוז יפרדו ממנו במחזור הסיום נגד בורנמות'.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה