עסקי ספורט

אבל בספורט הישראלי: המאמן שהתמוטט במגרש הלך לעולמו בגיל 22

טרגדיה: עומר עיקו ז"ל, המאמן הלוגיסטי של קבוצת כדוריד הנשים של בני הרצליה, שהתמוטט בסיום משחק גמר פלייאוף האליפות לפני כשבוע אחרי שעבר אירוע לבבי, הלך לעולמו כשהוא בן 22 בלבד. באיגוד הכדוריד הישראלי ספדו: "נזכור אותך עומר עם החיוך, הנתינה, הצניעות, הנימוס והאדיבות, ואהבת הזולת. יהי זכרו ברוך"
מערכת ice |  1
עומר עיקו זל (צילום איגוד הכדוריד בישראל)
אבל כבד נפל היום (שלישי) על הספורט בישראל אחרי שנודע כי עומר עיקו ז"ל, המאמן הלוגיסטי של קבוצת כדוריד הנשים של בני הרצליה, שהתמוטט בסיום משחק גמר פלייאוף האליפות בין בני הרצליה למכבי הארזים רמת גן לפני כשבוע בעקבות אירוע לבבי שעבר, ופונה לבית החולים במצב קשה, וכעת הוא הלך לעולמו אחרי מאבק ממושך על חייו כשהוא בן 22 בלבד.
עיקו ז"ל גדל במחלקת הנוער של קבוצת בני הרצליה כשוער, ובהמשך כאמור הפך למאמן הלוגיסטי שלה עד מותו בטרם עת. עומר ז"ל היה דמות אהובה ויקרה בענף, תרם רבות בקבוצות הגברים, הנשים ובמחלקת הנוער, וזכה להערכה להערכה רבה. יהי זכרו ברוך.
 
באיגוד הכדוריד הישראלי ספדו לעומר עיקו ז"ל: "מאז האירוע הטרגי, בו הוא פונה במצב קשה לבית החולים, נשאנו תפילות לבשורות טובות להחלמתו. לדאבוננו – מצבו לא השתפר והיום התבשרנו על מותו". עוד נמסר בהודעה כי" אנו נזכור אותך עומר עם החיוך, הנתינה, הצניעות, הנימוס והאדיבות, ואהבת הזולת. יהי זכרך ברוך".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    החיסון נגד קןרונה מוטט אותו (ל"ת)
    ישורון 05/2024/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור