עסקי ספורט

לא רונאלדו ולא לברון: זה הספורטאי העשיר בהיסטוריה

כל הספורטאים המצליחים בעולם ידועים בהונם השופע ובהכנסות בלתי פוסקות מהספורט בהם הם עוסקים ומכל מיני חברות, השקעות ופרסומות בהן הם שותפים, מיהם חמשת הספורטאים העשירים בהיסטוריה?
מערכת ice | 
לברון ג'יימס (צילום אינסטגרם, freepik)
לאורך השנים, הספורטאים המצליחים בעולם, בכל תחום, ממתגים את עצמם בתור אייקונים, הם עושים קמפיינים, פרסומות, מתפעלים את הרשתות החברתיות שלהם וכמובן מקבלים סכומי עתק מהקבוצות בהן הם משחקים. מי הם חמשת הספורטאים העשירים בהיסטוריה?
 
5. לברון ג'יימס: 1.7 מיליארד דולר: משכורות ענק ב-NBA של כמעט 50 מיליון דולר בעונה, פרסומות וקמפיינים לנייק וחברות ענק ואפילו אחוזים בקבוצת הכדורגל ליברפול, שמים את לברון במקום החמישי והמאוד מכובד ברשימה.
4. ארנולד פאלמר: 1.76 מיליארד דולר: שחקן הגולף האגדי הלך לעולמו בגיל 87 לפני כ-8 שנים, מעבר לקריירת גולף מפוארת וארוכה של 50 שנה, המותג ארנולד פאלמר הוא משקה פופלארי הרשום על שמו ומייצר הכנסות ענק.
3. כריסטיאנו רונאלדו: 1.92 מיליארד דולר: הכדורגלן מהגדולים בהיסטוריה, משחק כיום בערב הסעודית שם הוא מרוויח מאות מיליוני דולרים בשנה, לצד אין סוף קמפיינים בקריירה והשקעות, מרצ'נדייס, עסקים ומשכורות ענק בריאל מדריד, מנצ'סטר יונייטד, יובנטוס, מזכים את רונאלדו בהון עתק זה.
2. טייגר וודס: 2.66 מיליארד דולר: בכל שנה מרוויח וודס בין 50-60 מיליון דולר. על פי אתר celebritynetworth בין השנים 2019-2020 הרוויח 63 מיליון דולר בקריירת המשחק שלו. בסך השנים מאז שהפך למקצוען, אי שם בשנת 1996, הרוויח טייגר וודס 1.5 מיליארד דולר כאשר רוב הרווח (92.4%) מגיע מחסויות כמו נייקי ורולקס. בג'ילט הוא הרוויח 20 מיליון דולר בשנה בקמפיין שכלל גם את תיירי הנרי ורוג'ר פדרר. כוכב הגולף גם מחזיק בנכסים: יאכטה בשווי 25 מיליון דורל שגם משמשת אותו למגורים בטורנירים שעל יד חופי ים, מטוס פרטי בשווי 54 מיליון דולר, ונכס בגודל 12 דונם בפלורידה בשווי של 55 מיליון דולר.
1. מייקל ג'ורדן: 3.75 מיליארד דולר: הכדורסלן שנחשב בעיני רבים לטוב בהיסטוריה, אך את רוב הכסף שלו לא הכניס מהמשחק עצמו, לג'ורדן יש מותג ענק "אייר ג'ורדן", שיחד עם נייק מכניסים מאות מיליוני דולרים בכל שנה כאשר אין מישהו שלא שמע או רכש אביזר כלשהו ממותג הענק של ג'ורדן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה