עסקי ספורט

המחווה המרגשת למען החטופים: הספורטאי הישראלי הפתיע את העולם

אריאל אלקין בן ה-16 הגיע למקום השלישי בתחרות פורמולה 4. עם זכייתו הניף את קסדתו כמחווה למען שחרור הישראלים הנמצאים בשבי החמאס. בפוסט באינסטגרם הוסיף: "מאוד כועס שהם מוחזקים מעל לחצי שנה בעזה"

מערכת ice |  1
אריאל אלקין (צילום יוטיוב/ כאן | חדשות - תאגיד השידור הישראלי)
אריאל אלקין, נהג המרוצים ישראלי המתחרה בקטגוריות הנוער, זכה אתמול (שני) במקום השלישי בליגת הג'וניורס של פורמולה 4. לפני התחרות בילה אלקין שעות באיתור הקסדה שלו בתמונות החטופים הישראלים שעדיין נמצאים בשבי החמאס. במהלך המרוץ נראתה קסדתו של אלקין בכל פעם שצולמה פנים מכוניתו כתזכורת כואבת למצב בארץ.
כשזכה אלקין במקום השלישי ועלה לפודיום הזוכים ניתן היה לראות גם את סרבלו שמעוטר, בין השאר, בדגל ישראל וסמל צה"ל. בשעה שצולמו הזוכים האחרים מניפים את הגביעים בהם זכו, בחר אלקין להניף במקום את קסדתו ולהציב שוב בקדמת הבמה את המחאה שלו למען שחרור החטופים.

אלקין, בן ה-16 בלבד, הוא כוכב עולה בתחום מרוצי המכוניות. לאחר זכייתו פרסם אלקין בחשבון האינסטגרם שלו תמונה בה הוא מניף את דגל ישראל על הפודיום, תמונה בה הוא מרים את הקסדה ותמונה של המכונית בה נהג במהלך המרוץ. אלקין כתב באנגלית, במסר שגם מעריציו הבין-לאומיים יוכלו להבין: "מאוד שמח מההופעה שלי, אבל מאוד כועס שהחטופים מוחזקים מעל לחצי שנה בעזה! החזירו אותם הביתה עכשיו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עיטור (ל"ת)
    אבן שושן 04/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור