רכב

אליפות פורמולה E כובשת את טוקיו: זה מותג הרכב שנערך למירוץ

אליפות הפורמולה E תתקיים בשבוע הבא בטוקיו ותכלול את מגוון הנהגים המבטיחים של התחום החל מז'אן אריק ורגן, אלוף העולם בפורמולה E, ועד לשטופל ונדורן - אלוף עונת 2022. מותג הרכב DS PERFORMANCE נערך למירוץ בטוקיו
מערכת ice | 
פורמולה (צילום יח"צ)
אליפות הפורמולה E שוב עושה היסטוריה. בעוד מספר ימים, צפויים 11 הצוותים המתחרים באליפות הפורמולה E להאיר את רחובות בירת יפן – טוקיו, במסלול שעובר בסמוך למרכז הכנסים הגדול  ולחוף הים. האירוע המרגש ייערך ביום ראשון הקרוב בשעה 16:00 (שעון מקומי). 
אורכו של המסלול הוא 2.5 ק"מ, כולל 20 פניות ומבטיח נקודות עקיפה מרובות והפתעות חסרות תקדים. על רקע אליפות הפורמולה, קבוצת DS PENSKE, אשר מדורגת כעת במקום השלישי באליפות היצרנים, ערוכה למירוץ המאתגר עם ה-DS E-TENSE FE23 אשר פותחה על ידי DS PERFORMANCE כדי לגרוף נקודות חשובות באליפות.
בקרב הנהגים המבטיחים בסבב חמישי זה של הפורמולה E, נמצאים נשי נהגי המפעל של הקבוצה הצרפתית - אמריקנית. ז'אן אריק ורגן, הנחשב לאלוף העולם בפורמולה E, אשר כעת הוא מדורג במקום הרביעי באליפות הנהגים, בעוד שאלוף עונת 2022, שטופל ונדורן מדורג כעת במקום ה-12.
יוג'ין פרנזטי, מנהל קבוצת DS PERFORMANCE התייחס לאירוע האליפות וציין: "המירוץ האחרון בסאו-פאולו אולי לא הביא את הנקודות להן קיווינו, אבל הוא הראה שה-DS E-TENSE FE23 שלנו היא מהירה מאוד. כעת עלינו לנצל את הביצועים של המכונית שלנו ושל הנהגים שלנו".
עוד הוסיף פרנזטי כי לאחר התחרות בברזיל, מחכה להם אתגר לא פשוט ביפן:  "בשנה שעברה, תמיד היו לנו תוצאות טובות על גבי מסלולים חדשים. כעת, נרצה שהמסורת הזו תמשיך הודות לביצועי המכוניות שלנו ולכישרון של הנהיגים שלנו. אנחנו מרגישים בטוחים!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה