עסקי ספורט

מעבר ענק בפורמולה 1: זה הסכום המטורף שירוויח לואיס המילטון

נהג הפורמולה האגדי שהיה מזוהה עם קבוצת מקלארן ונהג לאחרונה במרצדס החליט לעבור ליריבה הגדולה פרארי בסוף עונת המרוצים, למרות שבעונה שעברה סיים רק שלישי בדירוג הכללי להמילטון היסטוריה ארוכה כאשר זכה שבע פעמים באליפות
מערכת ice | 
פורמולה 1 (צילום pixabay)
לואיס המילטון נחשב לאחד מנהגי המרוצים הגדולים בהיסטוריה, כאשר הוא מתקרב לגיל 40 החליט המילטון על צעד קיצוני בקריירת הנהיגה שלו כאשר יעבור בסיום עונת המרוצים הנוכחית ממרצדס לפרארי תמורת סכום עתק. החלטה זו עוררה עדים רבים בענף הפורמולה 1 מאחר ועבר ליריבה הכי גדולה של קבוצתו. 
המילטון אמר בעבר כי הוא לא רואה את עצמו ממשיך להתחרות מעל גיל 40 אולם החוזה עליו חתם אומר שהוא ימשיך על המסלול גם בעשור החמישי לחייו. למרות גילו גם כיום נחשב המילטון לאחד הנהגים הגדולים בתחום, כאשר רק בשנה שעברה סיים שלישי בדרוג הנהגים הכללי.
 
כזכור המילטון זכה בעבר בשבע אליפויות פורמולה 1, רובם כשהיה חתום בקבוצתו הנוכחית מרצדס. לפי הדיווחים הנהג הבריטי צפוי להרוויח סכום של 100 מיליון יורו בעונת מרוצים אחת, כאשר לשם השוואה כיום מרוויח סכום של 40 מיליון יורו לעונה "בלבד". בנוסף הבטיחו בפרארי להמילטון שיוכל להביא את המהנדסים שלו ליצירת הרכב שיוכל להתחרות מול האלוף המכהן מקס ורסטאפן וקבוצת רד בול.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה