עסקי ספורט

כוכב הפורמולה 1 בהתייחסות ראשונה למלחמה: "אובדן ושברון לב"

אלוף העולם לואיס המילטון התייחס לראשונה למלחמת "חרבות ברזל" בסטורי חדש. המילטון החליט לא להראות תמיכה בצד אחד ושיגר מסר מעורפל
מערכת ice | 
פורמולה 1 (צילום pixabay)
לואיס המילטון, נהג פורמולה 1 שזכה בשלל תחרויות בעולם והיה אלוף העולם שבע פעמים העלה סטורי בו התייחס לראשונה למלחמת "חרבות ברזל" תוך שהוא מביע תמיכה בשני הצדדים.
בסטורי שהוא העלה הוא כתב: "אני שולח את אהבתי ותמיכתי לכל הפלשתינים שמעבירים את הזמן הקדוש הזה תחת סכנה, אובדן ושברון לב. בתקופה שהיא כל כך קדושה לאנשים באזור הזה, אנחנו חייבים לקרוא להפסקת אש קבועה ולהשבת החטופים, כדי שיתאחדו עם המשפחות שלהם ויהיו חופשיים מההקשר של איום, הרס ואלימות. הפסקת אש עכשיו".
 
לאחרונה המילטון שמתקרב לגיל 40, החליט על צעד קיצוני בקריירת הנהיגה שלו כאשר יעבור בסיום עונת המרוצים הנוכחית ממרצדס לפרארי תמורת סכום עתק. החלטה זו עוררה עדים רבים בענף הפורמולה 1 מאחר ועבר ליריבה הכי גדולה של קבוצתו. 
המילטון אמר בעבר כי הוא לא רואה את עצמו ממשיך להתחרות מעל גיל 40 אולם החוזה עליו חתם אומר שהוא ימשיך על המסלול גם בעשור החמישי לחייו. למרות גילו גם כיום נחשב המילטון לאחד הנהגים הגדולים בתחום, כאשר רק בשנה שעברה סיים שלישי בדרוג הנהגים הכללי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה