רכב

הנציגות הישראלית בדרך לפודיום במרוצי הפורמולה?

קייטו נטוורקס הישראלית הכריזה על שיתוף פעולה עם קבוצת המרוצים של פורשה במסגרת אלפיות העולם התשיעית של של פורמולה E
מערכת ice | 
מכונית מרוץ
חברת הסייבר קייטו נטוורקס הכריזה הבוקר (ראשון) על שיתוף פעולה טכנולוגי עם קבוצת המרוצים של חברת פורשה, TAG Heuer Porsche Formula E. שיתוף הפעולה מתקיים במסגרת אליפות העולם התשיעית של Formula E, ליגת מרוצי מכוניות חשמליות של חברת FIA ABB.
הקבוצה של פורשה מתחרה נגד יצרניות רכב אחרות בעולם המרוצים כגון יגואר, מקלארן, ניסאן, מזארטי, ועוד. כל הקבוצות עושות שימוש נרחב במידע, בענן ובטכנולוגיות מתקדמות כדי לקבל החלטות בזמן אמת במהלך המירוצים. מכאן, שתשתיות רשת ואבטחת מידע מתקדמות הפכו למרכיב מרכזי באסטרטגיה של הנבחרות לשיפור סיכויי הניצחון.  
ליגת Formula E נוסדה ע"י מקימי Formula 1. מאז העונה הראשונה ועד העונה התשיעית, זכתה הליגה לקצב גידול האוהדים המהיר ביותר מכל תחומי הספורט המוטורי בעולם. הליגה כוללת 16 סבבי מרוצים שמתקיימים ב-11 מדינות מסביב לעולם: מקסיקו, סעודיה, הודו, דרום אפריקה, ברזיל, גרמניה, מונקו, אינדונזיה, ארה"ב, איטליה ואנגליה.
קייטו נטוורקס הינה עוסקת בתחום ה-SASE, טכנולוגיה המאחדת תשתיות תקשורת ואבטחת מידע ומספקת אותן כשירות ענן גלובלי. לפי הודעת החברה שירות ה-SASE של חברת קייטו יסייע לצוות המירוצים של TAG Heuer Porsche Formula E להאיץ, להבטיח ולאבטח את זמינות המידע הנדרש לקבלת החלטות בזמן אמת.
 
"כמו עסקים פרטיים, גם עולם הספורט המוטורי עובר מהפכת Digital Transformation. ליגת Formula E הפכה להיות קרקע פוריה לחידושים טכנולוגיים, לא רק בתחום הספורט המוטורי אלא עבור תעשיית הרכב כולה" אמר שלמה קרמר מנכ"ל ומייסד שותף בקייטו נטוורקס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה