עסקי ספורט

הפועל תל אביב הגיעה לליטא, מונפורד ישחק מול בשיקטאש

הקבוצה תגיעה לווילנה שם תארח ביום רביעי את יריבתה הטורקית למשחק הגדול ביותר שלה עד כה העונה. האדומים שיארחו את המשחק צפויים לזכות לליווי של כ-500 אוהדים שצפויים לעשות את הדרך לעיר. אקסבייר מונפורד צפוי לשחק, והסוכנות למניעת סימום הודיעה שההליך נגדו עדיין יימשך 
מערכת ice | 
אקסבייר מונפורד (צילום פייסבוק/ הפועל תל אביב)
הפועל תל אביב המריאה (שני) לווילנה בירת ליטא שם תארח ביום רביעי את בשיקטאש הטורקית למשחק הגדול ביותר שלה עד כה העונה. מדובר ברבע גמר פלייאוף היורוקאפ, משחק אחד על כל הקופה ועתיד העונה האירופית.
 
האדומים שיארחו את המשחק צפויים לזכות לליווי של כ-500 אוהדים שצפויים לעשות את הדרך לעיר החל משעות הערב ועד בוקר המשחק. שלושה מטוסים ייצאו מישראל ובתוכם אוהדי הקבוצה שירצו לדחוף את האדומים לחצי גמר המפעל.​ בתוך כך, הערב פורסם כי ההשעיה הופסקה, אקסבייר מונפורד ישחק מול בשיקטאש, והסוכנות למניעת סימום הודיעה שההליך נגדו עדיין יימשך לפי הקוד של WADA.
 
למרות היחסים המתוחים בין ישראל לטורקיה, על המגרש ומחוץ לו היחסים בין שני המועדונים תקינים ולא צפויים להתרחש אירועים מיוחדים כתוצאה מן הלחימה בעזה. על פי הפרסום ב"ישראל היום", המשחק שיהיה כידוע פתוח לקהל יאפשר גם לאוהדים טורקים שיחפצו לעודד את קבוצתם ולעשות את הדרך לבירה הליטאית לעשות זאת ולהיכנס לתחומי המגרש כאשר בהנהלת היורוקאפ אישרו את המהלך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה