ויראלי

רן דנקר חושף: "משותק מכאב, תסכול, זעם ופחד"

על שירו החדש סיפר דנקר בראיון כי "אחרי הרבה זמן שהרגשתי ממש משותק מכאב, תסכול, זעם ופחד, יצאתי ליצירה הזו ופתאום הקשבתי לסקיצה באוטו, ואמרתי שזה פשוט מטורף. זה מדבר את התקופה. שכתבנו את זה ונוצר השיר הזה". 
מערכת ice | 
רן דנקר בקמפיין החדש של סלקום (צילום מיכה לובטון)
כשמלחמת 'חרבות ברזל' עדיין לא קרובה לנקודת הסיום, השחקן והזמר רן דנקר מנסה לחזור לשגרה עם השיר החדש שהוציא 'עד שכל זה יעבור' שהוקדש למדינה. ב-103FM סיפר על הליך יצירת השיר מיום פריצת המלחמה, וגם על תוצאות גמר 'הכוכב הבא' בו זכתה עדן גולן.
על כך שהפייבוריטית שלו לזכייה נותרה מאוכזבת: "זה ממש מבחינתי חוקי המשחק, ובסוף צריך לזכור שאנחנו במשחק. זה מוזיקה ולמוזיקה אין תשובה נכונה. אור פשוט נכנסה לי לעורקים, אני לא יכול לשקר את זה".

עוד הוא הוסיף: "רגע שניה לפרגן לעדן פרגון אמיתי מהלב, היא היחידה בעיניי, למרות שהצבעתי לאור, שבלי למצמץ תעמוד שם. מדובר בבחורה שנולדה לדבר הזה והתאמנה לדבר הזה, מה שאי אפשר להגיד על רוב הזמרים".
על שירו החדש סיפר דנקר כי "אחרי הרבה זמן שהרגשתי ממש משותק מכאב, תסכול, זעם ופחד, יצאתי ליצירה הזו ופתאום הקשבתי לסקיצה באוטו, ואמרתי שזה פשוט מטורף. זה מדבר את התקופה. שכתבנו את זה ונוצר השיר הזה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה