ויראלי

ירי מטולים ורימוני עשן: אביהו פנחסוב שוב משתולל בהופעה | צפו

אביהו פנחסוב שב להופיע מול חיילים בסיס צבאי כמו שרק הוא יודע ואחרי שיצא מרכב ממוגן, חיילים ירו מטולים עם פצצות תאורה לאוויר ואף הדליקו מספר רב של רימוני עשן. צפו בטירוף
מערכת ice |  2
אביהו פנחסוב (צילום ניר הדר)
אביהו פנחסוב הפך לאחד השמות החמים בתעשיית הבידור בממסגרת מלחמת "חרבות ברזל", אחרי שבמהלך מספר הופעות שלו בפני חיילי צה"ל בבסיסים, פנחסוב יצר סערה גדולה כאשר השתולל עם החיילים, שחלק מהם אף הרימו נשקים באוויר ושתו אלכוהול, מה שהביא את צה"ל להטיל על לוחמים סנקציות ואף לאסור על פנחסוב להופיע מול חיילים.
מה שהכי בלט בהופעות הללו זה הכניסות של פנחסוב להופעה. באחת הפעמים הגיע פנחסוב על שופל כשהוא לבוש בתחתונים בלבד, ואתמול (רביעי) פנחסוב שוב חזר להופיע מול חיילים אחרי תקופה של הפסקה ושוב, איך לא, השתולל בהופעה כמו שהוא רק הוא יודע, רק שהפעם זה היה מעורב אף באמל"ח צבאי.
 
במסגרת הופעה לחיילי צה"ל, פנחסוב דפק כניסה כמו שרק הוא יודע, כאשר הגיע עם רכב משוריין ממנו יצא להופיע לחיילים. עד כאן הכל שגרתי, אלא שכמו שאתם מכירים את הזמר, זה ממש לא היה ככה.
בזמן שפנחסוב יצא מהרכב, מספר רימוני עשן צבאיים הודלקו במקום מה שיצר אפקט של משחק כדורגל לכל דבר ועניין. וזה ממש לא הכל. במהלך הכניסה של פנחסוב, נורו על ידי מספר חיילים פפצות תאורה מתוך מטול, דבר לא שגרתי בעליל. צפו בתיעוד המטורף.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ענק רוצה לקנות כרטיס למופע שלו (ל"ת)
    אורי 02/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • גועל
    מרינה 02/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אדם מגעיל דוחה. מה יש לצפות בו מביך ברמות.
    סגור