ויראלי

ליהיא גרינר מרחיבה את המשפחה: את מי החליטה לאמץ?

גרינר שידועה כחובבת כלבים, החליטה לאחר שהכלב שלה נפטר לאמץ אחד חדש. על כן החליטו היא ובעלה יוסי צבר להפוך למשפחת אומנה של ליאו, כלבו של חייל מילואים בשם מאיר שנמצא בעזה כמעט 120 ימים, ממש מאז החלה המלחמה. אלא שבשל המשכותה, הוחלט כי יישאר בחזקתה לצמיתות
מערכת ice |  1
ליהיא גרינר (צילום אינסטגרם)

בשנים האחרונות ליהיא גרינר, עוברת מהפך גדול. אם מבחינת המראה, אם מבחינת ההתנהלות וכעת היא עוברת עוד שינוי גדול שהחליטה לאמץ למשפחה הולך על ארבע חדש שסבל לא מעט בשל ממלחמת חרבות ברזל. 

גרינר שידועה כחובבת כלבים, החליטה לאחר שהכלב שלה נפטר לאמץ אחד חדש. על כן החליטו היא ובעלה יוסי צבר להפוך למשפחת אומנה של ליאו, כלבו של חייל מילואים בשם מאיר שנמצא בעזה כמעט 120 ימים, ממש מאז החלה המלחמה.
 



בשל העובדה שלא ברור מתי בדיוק תסתיים המלחמה, דווח בוואלה סלבס! כי בבית גרינר-צברי, יש כלב חדש לתקופה בלתי מוגבלת, כאשר אותו חייל מילואים ייאלץ להשאר בעזה ולא ברור לכמה זמן.

גרינר סיפרה בראיון קצר לוואלה סלבס! על ההחלטה לאמץ: "אנחנו מאד נקשרנו לליאו והיה לנו חוסר מאז שצ'ייסר שלנו נפטר. זה משמח אותנו מאוד וכמובן שמאיר תמיד מוזמן לבקר, ליאו הוא גם שלו!".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ליהי גרינר
    רוני 01/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזו ידיעה מרעישה וואו, ליהי גרינר מאמצת כלב, אין לכם כבר על מה לכתוב??? מי זאת ליהי גרינר? אושיית תרבות? מתנדבת על חלל??? הגזמתם לחלוטין !!!
    סגור