תקשורת ומדיה

ליהיא גרינר משתפת בהתרגשות: "תינוקות זו השמחה שלנו, במיוחד בזמן זה"

הכוכבת ליהיא גרינר הודיעה כבר על הסבת המקצוע שהיא עושה - היא הופכת להיות יועצת לידה. בריאיון שנערך לאחרונה היא אמרה בהתרגשות: "זה לא שינוי כיוון, פשוט עכשיו תהיה לי תעודה. אני יכולה לראות תינוק היום ולבכות"
מערכת ice | 
ליהיא גרינר (צילום פייסבוק/ ליהיא גרינר)
לאחרונה מפורסמים רבים החליטו לגוון מעט את שגרתם חייהם – ויש מי שלקחו את זה צעד קדימה, כמו ליהיא גרינר – שהחליטה לשנות את הקריירה שלה ולעבור לתחום הרפואה. "תינוקות זו השמחה שלנו, במיוחד בזמן זה", אמרה.
גרינר כבר הודיעה כי היא עושה הסבת מקצוע והופכת להיות "דולה" – מי שאמורה להיות "תומכת לידה" של נשים בהריון, ואמורה לספק להן מידע, לייעץ וכמובן להציע תמיכה רגשית במידת הצורך.
בריאיון שנערך לגיא פינס, הכוכבת נשאלה על שינוי הקריירה שלה, וזו השיבה: "אני לא רוצה להגיד שזה יותר מדי שינוי כיוון", הצהירה. "אני תמיד תמכתי בנשים בלידה, פשוט עכשיו תהיה לי תעודה. זה יהיה מוכר בקופה". בהמשך גרינר משתפת: "זאת נישה מטורפת – כל המוצרים של התינוקות... תינוקות זה החיים, השמחה שלנו. אני יכולה לראות תינוק היום ולבכות".
כזכור, בתחילת המלחמה גרינר שיתפה במצב השביר בו היא נמצאת, והיא כתבה בחשבון האינסטגרם שלה את ההסבר על היעלמותה מהרשתות החברתיות: " מלא זמן לא הייתי באינסטגרם ומחקתי את האפליקציה מהטלפון שלי כבר מעל שבועיים. לא הייתי בטוב, הייתי בקיצון, אז אני רוצה לשתף אתכם במה שעברתי. מאז ה-7 באוקטובר, זה היה מטורף, הרגשתי שאני מתחילה להיות חולה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה