ויראלי

אופירה אסייג כועסת: "מפיצה שקרים משוללי כל יסוד"

אסייג כתבה בחשבון הת'רדס שלה: "המוסד נגד ח״כ גוטליב בהודעה רשמית: מדובר במחזור של ידיעה שקרית. ראש המוסד לא נפגש, לא שוחח ולא זימן לפגישה את שקמה ברסלר מעולם. מדובר בפעם שנייה שבה חברת הכנסת גוטליב מפיצה שקרים משוללי כל יסוד. יש לי עורך דין טוב לענייני דיבה…."
מערכת ice |  5
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
אופירה אסייג תעזור? לאחר שחברת הכנסת טלי גוטליב שיתפה קונספירציה בה משפחת ברסלר שיתפה לכאורה פעולה עם יחיא סינוואר ביחס לאירועי ה-7 באוקטובר, ראש השב"כ, רונן בר, תקף את חברת הכנסת ושיגר מכתב חריף לבכירים בממשלה.
בר טען: "היום פרסמה גוטליב ציוץ ובו פירוט שקרי אודות אירועים שהתרחשו כביכול לפני פרוץ המלחמה, לרבות טענה הזויה בדבר מעשים שבוצעו בידי עובד שירות הביטחון הכללי". אבל כעת מגיבה אשת התקשורת אופירה אסייג בנוגע למקרה המוזר בין גוטליב והשב"כ.
 
אסייג כתבה בחשבון הת'רדס שלה: "המוסד נגד ח״כ גוטליב בהודעה רשמית: מדובר במחזור של ידיעה שקרית. ראש המוסד לא נפגש, לא שוחח ולא זימן לפגישה את שקמה ברסלר מעולם. מדובר בפעם שנייה שבה חברת הכנסת גוטליב מפיצה שקרים משוללי כל יסוד. יש לי עורך דין טוב לענייני דיבה….".
ע"פ פרסום ראשון בחדשות 12, הפרסום כלל את אזכור שמו של אתר האינטרנט שפורסמו בו הטענות השקריות וכן צילום מסמך של כותרת הכתבה". בהמשך הוסיף: "בכתבה באתר פורסמו פרטיו המלאים של איש השירות ובני משפחתו. יצוין כי בשולי הכתבה נרשם: 'כתבה זו פורסמה מגורם עם חסינות פרלמנטרית'".
"כידוע, סעיף 19 לחוק שירות הביטחון הכללי קובע בין היתר כי זהותם של עובדי השירות, בעבר או בהווה, חסויה ופרסומה אסור", הוסיף בר ותקף את גוטליב. "מעשיה של הח"כית גוטליב הם מעשה עבירה מובהקים ועל פני הדברים הם מהווים גם עוולה אזרחית, אולם פנייתי מתמקדת בפגיעה בביטחון המדינה, אשר בוצעה ביודעין ובמכוון, ובהעמדתו של עובד שירות ובני משפחתו בסיכון לחייהם ולשלומם".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    לא לוותר לה. תגישו תביעה נגדה .
    דנה 01/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הגייע הזמן להעמיד אותה במקום וכמה שיותר מהר
    סגור
  • 4.
    פגיעה בביטחון המדינה - ?
    בוקי 01/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אם נעשתה עבירה יש לתבוע דין . לאלתר!
    סגור
  • 3.
    כל מטורללי נתניהו
    ראובן שלמה 01/2024/25
    הגב לתגובה זו
    3 1
    את כל המטורללים האלו גוטליב סעדה ביסמוט שטרית אמסלם טיפח נתניהו כדי שיהיו לו עבדים נירצעים ויתקפו את כל מי שמסכן את שלטונו הדיקטטורי
    סגור
  • 2.
    נא לתבוע על שקרים. (ל"ת)
    ששש 01/2024/25
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 1.
    טלי גוטליב התותחית!!!אלופה!!! (ל"ת)
    צדק 01/2024/25
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור