ויראלי

אופירה אסייג נשברת ומתפרקת: "מגיע לכם למות בייסורים"

על רקע הכתבה כי "מחבלים שצה"ל עצר מתארים יחס משפיל: 'מספרו אותנו, התייחסו אלינו כאילו אנחנו בהמות', אופירה אסייג, מגישת קשת 12 כתבה כל מה שהיא חושבת על המחבלים: "כי אתם בהמות, מחבלים שונאי אדם"
מערכת ice | 
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
כאשר עסקת חטופים נוספת על הפרק והפסקת אש חדשה בין ישראל וחמאס נשקלת, לישראלים עדיין קשה לעכל את כל מה שקורה במלחמה בעזה ומחבלים רבים שנכנעו, בין אם בשיפא ובין אם בבונקרים שוחמאס נטשו מביעים עמדה דומה, לאופירה אסייג החדשות היו קשות מדי.
על רקע הכתבה כי "מחבלים שצה"ל עצר מתארים יחס משפיל: 'מספרו אותנו, התייחסו אלינו כאילו אנחנו בהמות', אופירה אסייג, מגישת קשת 12 כתבה כל מה שהיא חושבת על המחבלים: "כי אתם בהמות, מחבלים שונאי אדם".

עוד היא כתבה: "מגיע לכם למות בייסורים, מה שאתם עשיתם לנו ב-7.10 לא יישכח לעולם!!! יש לכם עוד ביצים להתלונן? מגיע לכם להכחד לנצח". היא גם ציינה: "היום ה-74 ללחימה הנוראית, 129 חטופים בעזה!!!".
רק לפני שבועיים, בחשבון הת'רדס שלה, אופירה אסייג כתבה: "צפיתי בסרטון של ירדן ביבס, בעלה של שירי, אבא של כפיר ואריאל הג׳ינג׳ים הכי מתוקים בעולם. תקשיבו, חמאס הם אכזרים! הם יותר גרועים מהנאצים, הם מתעללים בצורה הכי רעה ביקום. אני לא נתקלתי בסרטים הכי הזויים בכזה רוע! אני מאחלת לכל חמאס למות ביסורים".
"אמא, בבבקשה שזה לא נכון היא כתבה", אסייג נשמעה אומרת בבכי: "אמא אמא לא, בבקשה שלא, אמא, לא בבקשה שזה לא נכון, בבקשה שזה לא נכון", ועל אף שלא כיוונה את המצלמה לפניה היא נשמעה בוכה בהיסטריה למשמע הדיווח של ניר דבורי על ההודעה שיצאה מחמאס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה