ויראלי

אופירה אסייג במסר מרסק: "השמש זורחת, אבל הלב לא"

אסייג כתבה בכאב גדול בחשבון הת'רדס שלה: "השמש זורחת אבל הלב לא…מה יהיה עם החטופים שלנו? מה יהיה עם החיילים שלנו? מלחמה ארורה וארוכה רק שלא נסחוב שנתיים כמו רוסיה-אוקראינה"
מערכת ice | 
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
לאחר שנודע הבוקר (רביעי) על כך חייל צה"ל נוסף שנהרג ברצועת עזה, שוב אופירה אסייג מגישת קשת 12 הביעה דעתה על המוות של הלוחמים בחזית וגם של החטופים שטרם חזרו הביתה אחרי 69 ימים.
אסייג כתבה בכאב גדול בחשבון הת'רדס שלה: "השמש זורחת אבל הלב לא…מה יהיה עם החטופים שלנו? מה יהיה עם החיילים שלנו? מלחמה ארורה וארוכה רק שלא נסחוב שנתיים כמו רוסיה-אוקראינה".

עוד לפני כן היא דירבנה את חיילי צה"ל וכתבה: "מעל 8,500 הורי לוחמים לראש הממשלה: לא לסכן חיילים לחינם! חובה להוריד בניינים!", "444 חללי צה"ל נוספו מתחילת המלחמה, 115 מתחילת התמרון הקרקעי ברצועה"
רק אמש אסייג כתבה: "בוקר עצוב ביותר, הותרו לפרסום שמותיהם של שמונה חללי צה"ל אשר הודעה נמסרה למשפחותיהם". היא גם צירפה את שמות הנופלים: "מצורפים שמות החללים:-סא״ל תומר גרינברג (Tomer Grinberg), בן 35, מאלמוג, מפקד גדוד 13, חטיבת גולני, -רס״ן רועי מלדסי (Roei Meldasi), בן 23, מעפולה".
עוד נפלו בקרב: "רס״ן משה אברהם בר-און (Moshe Avram Bar On) בן 23, מרעננה -סמל אחיה דסקל (Achia Daskal), בן 19, מחיפה -סרן ליאל חיו (Liel Hayo), בן 22, משוהם -רס״ן בן שלי (Ben Shelly), בן 26, מקדרון -רס״ל רום הכט (Rom Hecht), בן 20, מגבעתיים -סמ״ר אוריה יעקב (Oriya Yaakov)".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה