ויראלי

אופירה אסייג מתפוצצת בטענות קשות: "חתיכת חוצפנית ורעה"

לאחר שהסטורי שלה התפוצץ אמש, היא כתבה הבוקר: "מה יש לה להגיד עכשיו אחרי שחיילים וקצינים נהרגו? חתיכת חוצפנית רעה". במקביל אסייג המשיכה בהעלאת המודעות למשפחת ביבס החטופה והפריחה מביתה בלונים כתומים
מערכת ice |  1
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
אחרי שהשרה אורית סטרוק התראיינה לחדשות 12. והשאלות של אלמז מנגיסטו והאופי המעט קשוח שלהן, הצליח להוציאה מהכלים עד כדי כך שאיימה שתפסיק להופיע באולפן ואצל המראיינת הספציפית, אופירה אסייג סגרה איתה חשבון והיום (רביעי) היא המשיכה במתקפה על השרה.
לאחר שהסטורי שלה התפוצץ אמש, היא כתבה הבוקר: "מה יש לה להגיד עכשיו אחרי שחיילים וקצינים נהרגו? חתיכת חוצפנית רעה". במקביל אסייג המשיכה בהעלאת המודעות למשפחת ביבס החטופה והפריחה מביתה בלונים כתומים.
כזכור, המגישה של קשת 12 כתבה בסטורי שהעלתה נגד השרה: "חתיכת מנותקת, חיה בזכות הצבא שלנו. אסור לתת לך במה, אסור לשמוע ממך ואני מאחלת לך שתעופי מהמדינה שלנו".
לפני כן, סטרוק הסבירה על הדיון בנושא התקציב: "דיברנו על 30 מיליארד שקל, את מדברת איתי על 100 מיליון שקל, את יודעת כמה עולה יום לחימה אחד אלמז? יום אחד של מלחמה כמה הוא עולה?", מנגיסטו קטעה ואמרה: "השרה, את יודעת מה זה 100 מיליון לתושבים שלא נשאר להם כלום בבית בדרום, אני לא יודעת אם היית שם...".

סטרוק הגיבה בכעס: "אז בואי אני אגיד לך, אבל אלמז הייתי בכל המקומות והצורה שאת מדברת אליי כשהיית י שם עשרות פעמים ואני אומרת לך שאני מטפלת בחינוך שלהם בבתי המלון, אז הצורה היא מכוערת", מנגיסטו השיבה: "מה זה אומר 100 מיליון שקל?", סטרוק השיבה בכעס: "אני עונה לך, תני לי לענות".
 
סטרוק אמרה: "אלמז תקשיבי, זו כנראה הפעם האחרונה שאני באה אלייך כי את לא נותנת לי להשלים משפט. אני אגיד דבר לא נעים ואגיד אותו, קרן מרציאנו קיבלה ממני את כל הנתונים ולא הביאה לאולפן כי יש קמפיין מתוזמר ויש פקידים שרוצים למנוע תקציבים. הייעוץ המשפטי במשרד האוצר והפקידים הבכירים יודעים שהכל תלוי בחתימה שלהם והם פוליטיים. הם עושים הכל כדי שהתקציב לא יעבור".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אופי רע לא מבינה בכלום ומדברת על הכל
    אודי 12/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    את פוסטמה שלא מבינה מה התפקיד של המשרד של סטרוק כל הפנסיות התקציביות משולמות מהכיס שלנו וזה 30 מיליארד שבץ הפיל עלינו אין מה שהפוחלץ המרוקאית אופי רע יכולה לומר על זה
    סגור