ויראלי

יובל שרף מתפוצצת מזעם: "השנאה שיש בפנים שוברת אותי"

שרף העלתה סטורי נוקב בו כתבה: "הייאוש צף הבוקר. אולי זה הגשם, המחשבה על החטופים בקור. על החיילים בבוץ ובגשם, כל בוקר לקום לשמות נופלים אחרים. זה כל כך שובר. עד מתי אוקטובר 2023? מה הצפי? יש אור בסוף? אני בקושי יכולה לראות אותו. מנסה חזק לדמיין, נשבעת"
מערכת ice |  1
יובל שרף (צילום שי פרנקו)
בזמן שישראל עמוק ביום ה-61 של מלחמת 'חרבות ברזל' בעזה, יש עדיין מי שמחפש לשתול אווירה של מחנאות בין חלקי העם ולחפש את האשמים במקום להמתין להכרעת חמאס. הפעם זה תורה של השחקנית יובל שרף, שתקפה במילים בוטות בחשבון האינסטגרם שלה את הממשלה.
שרף העלתה סטורי נוקב בו כתבה: "הייאוש צף הבוקר. אולי זה הגשם, המחשבה על החטופים בקור. על החיילים בבוץ ובגשם, כל בוקר לקום לשמות נופלים אחרים. זה כל כך שובר. עד מתי אוקטובר 2023? מה הצפי? יש אור בסוף? אני בקושי יכולה לראות אותו. מנסה חזק לדמיין, נשבעת".
יחד עם זאת הכוכבת ביקרה את הממשלה: "לאיזו מדינה גדלים הילדים שלנו? לאיזו ממשלה? שלא רואה אותנו, שמעבירה תקציבי ענק בזמן מלחמה. שגונבת אותנו. שמשסעת בינינו. והשנאה שיש בפנים שוברת אותי. אוף מה יהיה? בא לי להיות ילדה ברגעים האלה. איפה המבוגר האחראי שיתווך לי את הסיטואציה?"

בכך היא מצטרפת לשורה של אמנים שיצאו נגד הממשלה במילים קשות, כמו חיאור נרקיס, אופירה אסייג, אביב גפן, תומר קאפון וכן משפיעני רשת וכוכבי ריאליטי ששפכו חמתם על ראש הממשלה והשרים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יובל שרף
    אני 12/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מילה בסלע
    סגור