ויראלי

דודתה של אביגיל בת ה-4 שחזרה מהשבי: "מקבלת 900 הצעות אימוץ ביום"

דודתה של אביגיל עידן בת ה-4, שהשתחררה משבי החמאס אחרי שהוריה נרצחו, חשפה: "אני מקבלת 900 הצעות אימוץ ביום ואומרת: אין מצב, היא רק שלנו. יש לה משפחה"
מערכת ice | 
אביגיל עידן ומשפחתה (צילום דוברות שניידר)
מלחמת "חרבות ברזל" נכנסה היום (רביעי) ליומה ה-54, זאת אחרי הטבח המחריד שאירע בעוטף עזה, בו נרצחו למעלה מ-1,400 אנשים, בעוד מאות נוספות של ישראלים נחטפו ביחיד מרצחי החמאס לשבי בעזה. אחת מהן היא אביגיל עידן בת ה-4, שנחטפה לאחר שהחמאס הוציא להורג את הוריה. 
אביגיל נותרה לבד במשך למעלה מ-50 ימים בשבי של החמאס, ובכך הפכה למעין סמל של החטופים, כאשר גם נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן, לא הפסיק לדבר עליה ולדרוש שהיא תחזור, עד אשר כך כאמור קרה בשעה טובה בימים האחרונים.
כעת, אחרי שחזרה, דודיה של אביגיל טענו כי הם מקבלים מאות בקשות ביום לאימוץ, אך הם לא מוכנים לשמוע על כך ורוצים לדאוג לה בעצמם. בראיון ל"מאקו", סיפרה על כך דודתה של אביגיל, אלה מור: "אני מקבלת 900 הצעות אימוץ ביום ואומרת: אין מצב, היא רק שלנו. יש לה משפחה. אנחנו צריכים לעטוף אותה עכשיו, בשקט, לתת לה את הזמן להחלים. היא קטנה".
עוד הוסיפה וסיפרה כי "אנחנו מבקשים לתת לה את הפרטיות שלה. היא לא מודעת לטררם סביבה. היא צריכה עכשיו להיות עם המשפחה שלה בשקט, עטופה. אני מניחה שהיא עברה דברים לא פשוטים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה