ויראלי

דניאל גרינברג מובכת: "נשואה לאייל גולן, לא בעמדה להטיף מוסר"

לאחר שכתבה נגד אחד המפגינים נגד המלחמה מילים קשות, הוא הגיב לה: "אני עומד מאחורי כל מילה שלי… חוץ מזה, את נשואה לאייל גולן. לא חושב שאת בעמדה להטיף לי מוסר״, גרינברג ענתה בזעם: ״ביום שתעשה עשירית ממה שאייל גולן עושה עבור האזרחים, החיילים ומדינה שלמה- העולם שלך יראה אחרת"
מערכת ice |  2
אייל גולן דניאל גרינברג (צילום אינסטגרם)
אחרי שגרושתו של הזמר אייל גולן, דניאל גרינברג, שיתפה בסטורי שלה דברים שטען מפגין נגד המלחמה וקורא להפסקת אש מיידית, כאשר הגיבה לו במילים קשות. בעקבות הסטורי, העימות בין השניים נמשך והוא ידע לעקוץ אותה במקום כואב.
כזכור, אותו מפגין טען: ״עוד ועוד סבבים של אלימות, שנאה, כיבוש והפצצות. אף אחד לא מרוויח מהמלחמה ויש מוות בלתי נגמר של אלפי ילדים ואנשים בצד הישראלי ובצד הפלסטיני. כן החמאס ביצע טבח בישראל אבל התשובה של ישראל להרוג אלפי תינוקות וילדים ואלפי חפים מפשע לא יכולה להיות התשובה שמביאה ביטחון".

עוד המשיך: "אנחנו חייבים לבחור האם אנחנו הולכים להיות אנושיים או חברה שמקדשת הרג וחורבן ושנאה ועוד כיבוש ועוד מלחמות. המסר שלנו לממשלה הוא להפסיק עם מלחמת הנצח הזו ולהבין שרק שלום ישראלי פלסטיני וסיום הכיבוש והעובדה שכל האנשים יחיו כאן בשיוויון, חופש ועצמאות רק אז נשיב ביטחון״
דניאל גרינברג הגיבה: ״פשוט שתוק אידיוט! חיילים שלנו נהרגים כדי לשמור עלייך בלילה שלא תקבל איזה טיל למוח. משפחות מדממות מדינה מרוסקת. אוףףף! הם מביאים לי עצביםםם, איפה הם חיים ריבונו של עולם??? מאיפה האנרגיה בכלל לקום ולהפגין בהפגנה כזאת פתאטית בתקופה כזאת?? עלק רוצים שלום. עלק רוצים שוויון. עלק חופש ועצמאות! לכו לגור בעזה בחייאת שחררו אותנו מהטמטום הזה שלכם כבר!!!".
המפגין ששמו אלון כתב: "אני עומד מאחורי כל מילה שלי… חוץ מזה, את נשואה לאייל גולן. לא חושב שאת בעמדה להטיף לי מוסר״, גרינברג ענתה בזעם: ״ביום שתעשה עשירית ממה שאייל גולן עושה עבור האזרחים, החיילים ומדינה שלמה- העולם שלך יראה אחרת.. תיזהר חיימי, מחר- מחרתיים זה שאתה כל כך רוצה שלום איתו, לא ממש יחפש שלום איתך״.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יש אחת (במקרנ הזה שניהם צודקות)
    אמת 11/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז קודם כול לגביי האישה של אייל גולן, היא איתו כי כך בא לה, מוסר זה עניין מידתי לכול אדם. ואנשים כמוך עוד ישלמו על כך. מה שבטוח בגלל אנשים כמוך הם מתרבים ומשגשגים שהשמאל מעדיף אותם על אחינו המזרחים או חרדים או אתיופיום בעבודות וזה לצילצול הגואל ואז יהיה מאוחר מידי 80% מהערבים במדינה הם מחבלים רדומים. לא רק בארץ בעולם כולו.
    סגור
  • 1.
    דניאל צודקת. נמאסתם!
    אחת 11/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אנשים הזויים שעוצמים בכוח את העיניים. העם לא מעוניין בשלום עם טרוריסטים. הזוי שבכלל צריך להסביר את זה! תתחפפו מפה ותפסיקו להחריב את המדינה שנותנת לכם הכל.
    סגור