ויראלי

גרושתו של אייל גולן חושפת: למה הם גרים בנפרד?

בסשן שאלות ותשובות מול עוקביה, היא נדרשה לשאלה: “את עדיין גרה לבד?”, על כך היא השיבה בקצרה: “אני לא לבד יפה שלי. אני גרה עם מיאל ורון. התכוונת האם אנחנו עוד גרים בנפרד? אז כן. כרגע זה לגמרי עובד טוב ונכון, בעיקר עבור הילדים והשגרה המאוזנת שלהם. אולי פיצחתי את הנוסחה”
מערכת ice | 
אייל גולן דניאל גרינברג (צילום אינסטגרם)
הקאמבק של הזמר אייל גולן וגרושתו, כוכבת הרשת דניאל גרינברג מצליח לסקרן לא מעט את עולם הבידור, גם חודשיים אחרי שהשניים חשפו כי הם שוב בזוגיות. אבל דבר אחד בטוח, הם לא גרים יחד באותה הדירה ולדבריה של גרינברג, זו אולי הסיבה להצלחה.
בסשן שאלות ותשובות מול עוקביה, היא נדרשה לשאלה: “את עדיין גרה לבד?”, על כך היא השיבה בקצרה: “אני לא לבד יפה שלי. אני גרה עם מיאל ורון. התכוונת האם אנחנו עוד גרים בנפרד? אז כן :). כרגע זה לגמרי עובד טוב ונכון, בעיקר עבור הילדים והשגרה המאוזנת שלהם. חוץ מזה שזה הרבה יותר מרגש כל הסידור הזה, ואולי פיצחתי את הנוסחה”.

היא גם שיתפה את עמדתה על אכילה רגשית: “אני עד לפני שבוע ומשהו הייתי באכילה רגשית באמת מעצבנת, שכבר הרגשתי כבדות מציקה עם עצמי, גם בגוף, גם באנרגיה, וגם במצב רוח".
עוד היא סיפרה: "הרגשתי חנוקה ופשוט התחלתי ספורט, פילאטיס. לא יודעת להסביר, אבל זה משחרר איזה קפיץ במח וה’להתמלא רגשית דרך נשנושים’ ממש הפסיקה”. והעוקבות? הגיבו בלא מעט מילות חיזוק
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה