ויראלי

דניאל גרינברג מתחברת למוצר קנאביס? אייל גולן בא לפרגן

דניאל גרינברג משיקה את שיתוף הפעולה העסקי החדש עם מותג הוולנס My Shemen שמוצריו מבוססים שמן זרעי קנאביס. הגרוש אייל גולן בא לעקוב מקרוב על הסט
מערכת ice | 
דניאל גרינברג (צילום אינסטגרם/ דניאל גרינברג)
כוכבת הרשת ואשת העסקים דניאל גרינברג השיקה אתמול (שלישי) את שיתוף הפעולה העסקי החדש שלה עם מותג הוולנס הייחודי My Shemen, המשווק שמני פלז'ר לנשים ולגברים בעלי פיתוח ייחודי וכן ליין מוצרי טיפוח, כולם מבוססי שמן זרעי קנאביס.
במסגרת שיתוף הפעולה עם המותג, לקחה גרינברג חלק בקמפיין צילום שהתרחש במלון בוטיק במרכז הארץ. אורח בלתי צפוי על הסט היה לא אחר מאשר בן זוגה החדש-ישן ובעלה לשעבר, הזמר אייל גולן, שהגיע לעקוב מקרוב אחרי דניאל ולפרגן לה.

עוד נכחו בלוקיישן הבעלים והמייסד של My Shemen משה חלפון וסמנכ"לית פיתוח עסקי שלומית לרמן, שאמרו: "אנחנו מברכים ונרגשים מהשותפות עם דניאל, מרגיש כמו בחירה מתבקשת. היא התחברה אלינו ולמותג בצורה מהירה וטבעית".

שלומית לרמן, דניאל גרינברג ומשה חלפון. צילום: יוסי מיכאלי
בחודש שעבר שיתפה גרינברג באינסטגרם שלה על אחד המוצרים של "מיי שמן" לשיפור חיי המין - 'שמן פלז'ר'. "לא סתם נשים וחברות טובות שלי שמשתמשות בו קוראות לו 'שמן שלום בית', גם גברים שלחו לי הודעות שהשמן הזה עשה פלאים לזוגיות שלהם", כתבה גרינברג. "זה משהו שמעולם לא יצא לי לדבר עליו, אבל אני מרגישה שרוב העוקבות שלי הן נשים אז קצת יותר קל לי לדבר על דברים יותר אינטימיים ואישיים, כמובן שאנחנו לא ילדות ובגיל שאפשר לדבר על דברים בצורה יותר פתוחה אז אני מרגישה סופר בטוחה ושלמה יותר לדבר על זה".
"כשהעליתי את כל השאלות לגבי המוצר החדש, שאלו אותי אם השמן הזה הוא בעצם 'שמן סקס'. אז הוא הרבה יותר מזה, לא הייתי רוצה לקרוא לו ככה. יש המון נשים עם יובש נרתיקי שיכול לגרום לסבל בעת קיום יחסי מין, זה תחליף לחומר סיכה. בבית הדברים מושלכים בצורה של חוסר רצון, יכולת והנאה לקיים יחסי מין עם הבעל, אתן צריכות לקחת קצת מהשמן ולמרוח באזור החיצוני, שהוא מרפה את האזור, גורם להנאה יותר גבוהה, השמן מפעיל את זרימת הדם לאזור, גורם להתחממות, הוא עדין ונספג בקלות. כמובן שיש להם עוד הרבה מוצרים מושלמים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה