ויראלי

עובדי נמל חיפה גייסו מאות אלפי שקלים לחיילים ולמפונים מבתיהם

הנהלת נמל חיפה בהחלטה: עובדים יתרמו סכום כפי יכולתם, וההנהלה תכפיל את התרומה. כך עד כה, גויסו מאות אלפי שקלים לטובת סיוע למפונים ולחיילי צה"ל

מערכת ice | 
נמל חיפה (צילום פלאש 90/ ג'ורג' נובומינסקי)
מתחילת מלחמת 'חרבות ברזל', עובדי נמל חיפה מגויסים לטובת החיילים והמפונים מבתיהם. בעבור כל סכום שנתרם על-ידי העובדים, הנהלת נמל חיפה תתרום סכום כפול.  כך, עד כה גויסו מאות אלפי שקלים לטובת סיוע למפונים ולחיילי צה"ל. 
בנוסף, השבוע ביקרו עובדי הנמל את חיילי גולני מחטיבה 300, יחד עם מעצבי שיער ודאגו לתספורת לחיילים וגם לארוחת צהרים חמה. עובדי הנמל הגיעו גם לתמוך בילדי קיבוץ נחל עוז המפונים שנמצאים במשמר העמק וארגנו להם יום הפנינג מושקע שכלל מתנפחים, פעילויות ועוד.
מהנהלת נמל חיפה נמסר: "מעבר לעבודה סביב השעון ברציפים, אנחנו מחויבים להתגייס בימים אלה כדי לתמוך בחיילי צה"ל ובתושבים המפונים מהצפון והדרום. אנחנו גאים בעובדים שלנו שתרמו מזמנם ומכיסם למטרה זו. אנחנו נמשיך לפעול גם למען חיפה, שנמל חיפה הוא חלק בלתי נפרד ממנה מתוך אחריות להיות מוכנים לכל תרחיש ולשיפור המוגנות של תושבי העיר".
נמל חיפה הוא הנמל הגדול בישראל. הוא ממוקם במפרץ טבעי ומוגן, וכולל מספר רב של טרמינלים המאפשרים שינוע של כל סוגי המטענים, וקליטת אוניות נוסעים גדולות. את הנמל מתפעלת חברת נמל חיפה, בבעלות קבוצת אדני-גדות הבינלאומית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה