ויראלי

מדהים: עדן חסון מפסיק לשתוק - "אנחנו זה גורל"

המוזיקאי הישראלי ישתף פעולה עם שרית חדד בסינגל חדש שיצא להרים את המורל הישראלי בתקופת המלחמה. הזמרת שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה בהתרגשות כי השיר צפוי להתפרסם מחר. האם הוא יגנוב את הבכורה לאייל גולן ו"עם ישראל חי"?
מערכת ice | 
עדן חסון (צילום יניר סלע)
הזמרת הישראלית המצליחה שרית חדד הודיעה הערב (מוצ"ש) בחשבון האינסטגרם שלה על פרסום שיר חדש לצד עדן חסון, שייקרא "אנחנו זה גורל". השיר צפוי לצאת מחר ולהצטרף לשורת מפגנים מצד אמנים מוזיקליים מאז תחילת מלחמת חרבות ברזל. על רקע המלחמה והמורל הלאומי המדוכדך, הזמר עדן חסון במחווה מרגשת פרסם בפומבי את מספר הטלפון שלו וקרא לתושבי הדרום להתקשר אליו: "אני אתכם להקשיב ולעודד". 
האמן קרא לאזרחים להתקשר אליו מהממ"ד. "כל תושבי הדרום הנמצאים בממ"דים וצריכים עידוד ותמיכה בשיחת וידאו מהווטצאפ, שיחייגו אלי" כתב הזמר ופרסם את מספר הנייד האישי שלו: "אני אתכם להקשיב לכם ולעודד אתכם". חסון  ביקש לא לנצל לרעה את המצב והדגיש כי הוא קורא רק לתושבי הדרום שזקוקים לתמיכה הזו להתקשר אליו.
לאחר שבשבוע שעבר עלה לפסגת האומנים הישראלים המושמעים ביותר ברדיו, חל השבוע שוב מהפך כאשר שלמה ארצי עלה על חשבונו של אייל גולן לפסגה אחריהם אריק איינשטיין, חנן בן ארי והפרויקט של עידן רייכל. בקרב האומנים הבינלאומיים, הביטלס המשיכו לככב בפסגה, אלטון ג'ון במקום השני, אדל שלישית, קולדפליי במקום הרביעי עם 78 ובוב דילן סוגר את החמישייה הראשונה.

שירו המקפיץ של אייל גולן, "עם ישראל חי", כבש את מצעדי הפזמונים ורשם שיאי השמעות, יצא לאחר פרוץ מלחמת ישראל בחמאס. כהוקרה לפעילות שוטרי מג"ב במהלך המערכה, שאיבדו עשרות משורותיהם מאז ה-7 באוקטובר, שחררה הזמרת עטרה אוריה ("ילד מטריה") את השיר "לתמיד" שהוקדש לגבורת השוטרים שהגנו בגופם על יישובי הדרום במהלך המתקפה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה