ויראלי

חיים אתגר מזהיר: "חושבים שהטבח הוא המצאה"

המגיש של קשת 12 מדליק נורה אדומה: "תעמולה של החמאס מצליחה להטמיע את השקרים הללו. אנחנו מפסידים במערכה בכל הנוגע להסברה ובגדול. ישראל מקבלת בראש בחזית הזו. ההסברה מניעה את דעת הקהל בעולם ואמורה לתת לצה״ל טווח פעולה. אבל זה לא קורה"
מערכת ice |  1
חיים אתגר (צילום פייסבוק/ המתחזים)
אחרי שחיים אתגר היה אחראי לווידאו שאולי יעודד לא מעט ישראלים כאשר הביך מאוד את צוות השידור של ערוץ אלג׳זירה, שעתיד לסיים את פעילותו בישראל בקרוב בשל סיקור מוטה ושקרי של מלחמת חרבות ברזל. המגיש הוותיק של קשת 12 מעלה שוב ביקורת קשה על הערוץ והראיונות בו.
אתגר כתב היום (רביעי) פוסט עצבני במיוחד: "הישראלי עידן רונן מתראיין, באומץ ובנחישות, לאל-ג׳זירה (שעדיין משדרים כאן אגב…). הוא מנסה להראות להם ראיות מהטבח ובערוץ, מהמשפיעים בעולם הערבי, טוענים שזה פייק ניוז".

עוד הוא המשיך: "זו העמדה הקבועה שלהם. מכונת התעמולה של החמאס והכסף הערבי הגדול עובדים חזק ובאופן מהוקצע ובעולם יותר ויותר גורמים חושבים שהטבח הוא המצאה. מאמינים לשקר. לפייק ניוז. התעמולה של החמאס מצליחה להטמיע את השקרים הללו. אנחנו מפסידים במערכה בכל הנוגע להסברה ובגדול. גם כי כוחות שקר אדירים ומקצועיים מולנו וגם כי אין מערך מוסדר אצלנו".
כמו כן סיפר: "מיליוני שקלים בכל מיני משרדים שאמורים לעשות את העבודה-שלא מתפקדים. אין סדר ואין אסטרטגיה ברורה והתוצאה: ישראל מקבלת בראש בחזית הזו. ההסברה מניעה את דעת הקהל בעולם ואמורה לתת לצה״ל טווח פעולה. אבל זה לא קורה וטווח הפעולה הולך ומצטמצם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בגידה
    חן 10/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קשה להאמין לפייק של ראש הממשלה וחבורתו על השקרים שהוא מפיץ, לפעמים שווה להאמין לאמת בעיקר אחרי ההפקרות שלו בהעברת הצבא למתנחלים, ובהשאירו את העוטף ללא אף חייל !
    סגור