תקשורת ומדיה

חיים אתגר במסר לפצועים: "הרופא הצדיק מציע טיפול חינם"

מגיש קשת 12 חיים אתגר מפרגן לרופא העור ד"ר דייויד פרידמן, שמציע טיפול חינם לאזרחים ולאנשי כוחות הביטחון שנפצעו במלחמת 'חרבות ברזל': "ד"ר דייויד פרידמן הצדיק הוא רופא עור מוסמך ומעולה, כותב מנסיון אישי". כך תוכלו לקבל טיפול
תום נחום | 
חיים אתגר (צילום מסך קשת 12)
מלחמת חרבות ברזל נמצאת בעיצומו של יומה העשירי, כאשר נכון לשעה זו אושר כי נרצחו לפחות 1,400 ישראלים, בעוד על פי דובר צה"ל נמסרה הודעה ללא פחות מ-199 משפחות של ישראלים שנחטפו ונלקחו כשבויים לרצועת עזה, כאשר רבים מוגדרים עדיין, גם היום (שני) כנעדרים ולא פחות מ-3,700 נפצעו במסגרת מתקפת הטרור הרצחנית של חמאס בשבת שעברה, כאשר חיים אתגר, מגיש 'יצאת צדיק' ו'המתחזים' בקשת 12, שנפרד בשבוע שעבר מחברו הטוב בר סיון ז"ל, שנרצח בשבת שעברה, מפרגן לרופא שמציע טיפול בחינם לאזרחים ואנשי כוחות הביטחון שנפצעו במלחמה.
אתגר כתב בסטורי באינסטגרם שלו כך: "ד"ר דייויד פרידמן הצדיק הוא רופא עור מוסמך ומעולה (כותב מנסיון אישי), הוא מציע טיפול חינם לאזרחים ולאנשי כוחות הביטחון שנפצעו במלחמה, ושפציעותיהם כוללות פגיעות בעור וצלקות כתוצאה מחתכים, כוויות וטראומות אחרות. מי שרוצה לפנות נא לשלוח הודעת וואטסאפ, הכוללת תמונה של הפציעה והעתק של מכתב השחרור מבית החולים למספר 058-5633673".

כל זאת לאחר שבשבוע שעבר אתגר נפרד בעצב מחברו הטוב בר סיון, שנרצח ביום המבצע הראשון בו השתלטו מחבלי החמאס על תחנת המשטרה בשדרות וביצעו טבח בנוכחים.
אתגר כתב באינסטגרם שלו: "החבר הכי טוב שלי בר סיון נפל בשדרות, הוא וצוות הימ"מ נפלו יחד ברגע הראשון שהשתלטו על תחנת המשטרה בשדרות, אשמח אם תוכלו לתת לו כבוד אחרון, הלוויה שלו ב-15:00 בבית עלמין כוכב יאיר".
 
הוא כתב בסטורי אחר: "אנשים ברשת עושים דברים, להעביר דברים לדרום, מדהים לראות את עם ישראל נרתם ועוזר, יכול להיות שאהיה פחות זמין לבקשות בשעתיים הקרובות, אבל עוד מעט".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה