ויראלי

סטטיק ורונה-לי שמעון ביקרו חיילים פצועים ברמב"ם: "רוצים לחזור ולנקום"

סטטיק ורונה-לי שמעון הגיעו לבקר חיילים פצועים בבית החולים רמב"ם: "למרות כל הפציעות היה לכולם דבר אחד משותף להגיד: שהם רוצים לחזור לחזית עם חברים שלהם לנקום את השביעי באוקטובר. איזה אריות יש לנו"
מערכת ice | 
סטטיק ורונה לי בבית החולים (צילום דובר צהל)
היום (ראשון) החל יומה ה-16 של מלחמת חרבות ברזל, המערכה הכבדה שהביאה להירצחם ונפילתם של לפחות 1,400 חיילים ואזרחים ישראלים, בעוד משרד הבריאות הודיע עד כה על למעלה מ-5,000 פצועים שפונו לבתי החולים השונים בעקבות המלחמה, ולפחות 212 חטופים שנמצאים שבויים בידי החמאס בעזה.
דווקא בזמן הלחימה הקשה והטרגדיות הגדולות שחווה עם ישראל בימים אלו, אמני ישראל נרתמו למען המאבק הלאומי, נוכח העובדה שהם יכולים וצריכים לעשות כל כך טוב על הלב לאנשים שנמצאים במצבים קשים וטראומתיים בימים אלו, כאשר רבים מהם מנצלים זאת ויוצאים להופיע ולהיפגש עם תושבי העוטף, החיילים, והפצועים בבתי החולים ועושים עבודת קודש.
מי שיצאו גם הם לבתי החולים כדי להיפגש עם חיילים פצועים בבית החולים רמב"ם הם הזוג הטרי והנוצץ לירז רוסו (סטטיק) ורונה לי שמעון. שהגיעו לבקר פצועים בסוף השבוע האחרון. במהלך הביקור, פגשו השניים את החיילים המאושפזים במחלקות השונות, שוחחו איתם, שמעו את העדויות וסיפורי הגבורה, ועודדו את הגיבורים של כולנו. 
בסטורי העלה סטטיק הוא כתב: "פגשתי חלק מהלוחמים הגיבורים שנפצעו לנו, ואתם יודעים מה הכי מדהים? שלמרות כל הפציעות היה לכולם דבר אחד משותף להגיד: שהם רוצים לחזור לחזית עם חברים שלהם לנקום את השביעי באוקטובר. אמאלה איזה אריות יש לנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה