ויראלי

סטטיק משתף זכרון כואב: "עוד אז דיברו על חדירת מחבלים"

הזמר שיתף תמונה שלו כחייל בכרם שלום והוסיף: "זה יכול היה להיות בכל שנה, בכל רגע מאז", כשבתמונה הוא אוחז בנשק. עוד אז היו יריות פצמ"רים כל כמה ימים, הגיע הזמן שנשים סוף לאיום עצמו. אחרת, ניפגש בעוד 13 שנה עם אותם סיפורים בדיוק"
מערכת ice | 
סטטיק (צילום מסך קשת 12)
אחרי שלקח חלק במבצע התרומות בהובלת  נמרוד ברוך וחבריו, הכולל איסוף וחלוקת חבילות הכוללות מוצרי יסוד ומזון, שמתבצע בארכיון ועד קרית חיים ברחוב אחי אילת 14, לירז רוסו הידוע יותר בכינוי שלו סטטיק שיתף בזכרון כואב.
סטטיק העלה תמונה שלו מימי הצבא וכתב: "מצאתי במקרה תמונה שלי מהצבא ב-2010, איפה היא צולמה? בכרם שלום, בעוטף. זה יכול היה להיות בכל שנה, בכל רגע מאז", כשבתמונה הוא אוחז בנשק.

עוד הוא כתב בסטורי המדובר: "עוד אז שמעתי אנשים ביישובים מדברים על חדירה המונית של מחבלים, עוד אז היו יריות פצמ"רים כל כמה ימים, הגיע הזמן שנשים סוף לאיום עצמו. אחרת, ניפגש בעוד 13 שנה עם אותם סיפורים בדיוק".
מועד קריית חיים, שתרם סך של 15,000 ש"ח לרכישת חבילות הכוללות ציוד ומוצרי מזון לחיילי וחיילות צה"ל, נמסר כי  תרומות כספיות ניתן להעביר בביט באמצעות נמרוד ברוך 0545517272, ורד שומלק  0522260707, צילה ברוך 0503491149, ברוך שמאילוב 0528903330
יו"ר ועד קריית חיים צילה ברוך : "החיילים והחיילות הם הילדים של כולנו. אנחנו עם אחד ולא יכולנו לעמוד מנגד ולהשאיר אותם עם חוסרים ולכן, התגייסנו לסייע ולדאוג להם. גילינו את ישראל היפה ובעזרת אנשים נפלאים, הצלחנו לגייס כ-1,000 חבילות מלאות בכל טוב למענם".
 
סגן יו"ר ועד קריית חיים ברוך שמאילוב , "בכוונתנו להמשיך ולגייס חבילות ציוד ומוצרי מזון למען החיילים והחיילות שלנו ואנחנו, נמרוד ברוך, חברי ועד קרית חיים וקבוצת חזית האימהות , קוראים לתושבים להמשיך ולתרום"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה