ויראלי

אופירה אסייג מבקשת עזרה בתרומות: "טראומה מטלטלת נוספת"

אסייג מגייסת תרומה החדש: "אם יש דבר יותר טראומתי מלחיות בעוטף, זה להיות ילד אומנה או משפחת אומנה בעוטף. אמנחנו מגייסים כספים להקמת מרכז סיוע לילדי האומנה בעוטף שעברו טראומה בבית הוריהם הביולוגיים ועכשיו מתמודדים עם טראומה מטלטלת נוספת. משפחות וילדי האומנה בעוטף זקוקים לכם עכשיו יותר מתמיד"
מערכת ice |  7
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
אופירה אסייג מנסה לסייע בפרויקטים רבים בימים האחרונים בעקבות מלחמת 'חרבות ברזל' שנכנסה ליומה ה-11. ארגון סאמיט החל בשעות האחרונות בגיוס של תרומות והמגישה של קשת 12 נרתמה למאמץ.
עם המילים "בבקשה עזרתכם", הדגישה אסייג לגבי התרומה החדש: "אם יש דבר יותר טראומתי מלחיות בעוטף, זה להיות ילד אומנה או משפחת אומנה בעוטף. אמנחנו מגייסים כספים להקמת מרכז סיוע לילדי האומנה בעוטף שעברו טראומה בבית הוריהם הביולוגיים ועכשיו מתמודדים עם טראומה מטלטלת נוספת. משפחות וילדי האומנה בעוטף זקוקים לכם עכשיו יותר מתמיד".
 
אסייג גם הביעה את דעתה על מנהלת בית הספר מתל אביב או עורכת הדין הערביה שהצליחו לפגוע במורל הלאומי עם תמיכה בצד הפלסטיני במלחמת 'חרבות ברזל' והן כנראה גם ישלמו מחיר כבד, גם דיילת ערבייה המועסקת בחברת התעופה אל-על פוטרה מתפקידה בשל אימוץ הצד הפלסטיני ומחבלי חמאס.
אסייג כתבה בכעס בסטורי שהעלתה כי: "באקדמיה, בבתי החולים ובאל על, פוטרו עובדים לאחר שגילו תמיכה בחמאס!! מצוין, ככה יעשה לאויבי ישראל שמתפרנסים מאיתנו ומחבקים את חמאס האכזריים".
כאמור, אותה דיילת כתבה בפוסט שהפך לוויראלי ברשתות החברתיות: "מרחמת על השהידים", לאחר הפרסום של דבריה, באל על מסרו באופן מידי כי: "העובדת פוטרה על רקע התבטאויות לא ראויות".

עוד היא טענה באותו הפוסט: "המצב קשה, שאלוהים שירחם על השהידים". בנוסף, פרסמה סרטון שבו קראה לערביי ישראל להיזהר בשל הסיטואציה שנוצרה. בשימוע שבוצע לה הסבירה שמדובר באמירה מקובלת על כל מי שמת. היא העלתה סרטון נוסף בו טענה כי היא רוצה לומר דברים קשים נגד אל על.
על פי הפרסום ב-N12, הדברים שנכתבו הגיעו לקבוצה פנימית של דיילי אל על שהוקיעו זאת:. "בתקופה כה קשה שדיילים מוצאים כוחות לצאת לטיסות - אין מקום לפרנס תומך טרור. לעולם לא".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    אופירה
    חני 10/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יופי כל הכבוד תתרמי את הכסף המיותר שלך זה יספיק
    סגור
  • 5.
    תרומות לאופירה
    אבו עזיז 10/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קודם נדע כמה את תורמת ..לפחות בסכום של הבוטוקס שאת עושה..
    סגור
  • 4.
    א
    אא 10/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתי תעופי לנו מהחיים?יותר חשוב
    סגור
  • 3.
    סתומה
    זורו 10/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מ מי את שתדברי כך על שר יה מנובלת את סמרטוט ריצפה שניגבו בך את... אנחנו במצב מילחמה אנשים כמוך זה שינאה עם ישראל זקוק לאהבה
    סגור
  • 2.
    הדוברת של ה...ס.מ.א.ל
    יוסף 10/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוי לכם לשמאל אם אופירע ערס-ייג היא הדוברת שלכם. או חלילה אם היא מעלה נושים לסדר היום שלכם שמאל יקר. פשטתם רגל ועור.. על זה נאמר..."פני הדור כפני הכלב"
    סגור
  • 1.
    העיקר שהפעם התרומות לילדי העוטף
    יעקב 10/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והמבין יבין
    סגור
  • אופירה
    חני 10/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ניגמר השמאל כולם חוזרים הביתה המבין יבין
    סגור