תיירות

חברת תעופה ישראלית חדשה: מי תתחרה באל על וישראייר?

אייר חיפה תפעיל טיסות לואו קוסט קבועות, לאורך כל השנה, מנמל התעופה בחיפה לאילת ולמגוון יעדים באגן הים התיכון והסביבה, במחירים זולים ותחרותיים בנוחות ובבטיחות.
מערכת ice | 
טיסה מישראל (צילום shutterstock)
חברת התעופה לואו קוסט החדשה, אייר חיפה, נמצאת בעיצומו של תהליך רישוי מבצעי על ידי רשות התעופה האזרחית, לאחר שעמדה בתנאים לקבלה של רישיון מסחרי מאת שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, תא"ל (במיל') מירי רגב, בתאום עם חזונה להגברת התחרות ולהידוק ופיתוח החיבוריות והקישוריות בתוך ישראל ומחוצה לה.
בין היתר, הטיסות של אייר חיפה יאפשרו לדלג על הפקקים והתורים ולחסוך זמן רב והוצאות ניכרות בדרך לחו"ל. אייר חיפה תייצר מקומות תעסוקה חדשים, תתרום לפיתוח הכלכלה ותחבר את אזור הצפון עם אילת.

אייר חיפה היא חברת לואו קוסט ישראלית חדשה שתפעיל, בכפוף לסיום תהליך קבלת רישיון ההפעלה המבצעי מרשות התעופה האזרחית בשנת 2024, טיסות קבועות מנמל התעופה בחיפה לאילת וליעדים פופולריים באזור אגן הים התיכון והסביבה. החברה תציע מחירים זולים ואטרקטיביים בתדירות גבוהה לאורך היממה ובכל עונות השנה. 
החברה מוקמת על-ידי קבוצת יזמים ישראלים, בראשם ניר צוק, מייסד חברת "Palo Alto Networks", גונן אוסישקין, ליאור יבור ומיקי שטרסבורגר, מבכירי אל על לשעבר. השקת פעילות החברה מתוכננת למחצית השנייה של 2024,.
הפעילות המתוכננת של אייר חיפה היא בשורה משמעותית לתושבי אזור הצפון ואילת. הטיסות הישירות מחיפה יתרמו לפיתוח הכלכלי ולצמיחה של אזור הצפון, לשיפור איכות החיים, לייצור מקומות עבודה חדשים, להגדלת התיירות הנכנסת ויאפשרו חיבור נוח לעיר אילת מהמטרופולין השלישי בגודלו בישראל.
בנמל התעופה בחיפה ישנו מסלול המראה ונחיתה המתאים להפעלת מטוסי טורבו-פרופ בעלי 70 מושבים, טרמינל "בוטיק" עם תשתיות להפעלת טיסות בינלאומיות ופנים-ארציות, אזור לחנות דיוטי פרי וקפיטריה ובסמוך אליו חניון "חנה וטוס" חינם.
שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, חברת הקבינט מדיני בטחוני, תא״ל (במיל׳) מירי רגב מסרה: "טיסות מחיפה לאילת, לאירופה ולאגן הים התיכון ממשיכים בעשייה. במטרה להגביר את התחרות ואת החיבוריות והקישוריות בתוך ישראל ומחוצה לה, ביבשה, בים וגם באוויר - חתמתי על רישיון מסחרי לחברת תעופה ישראלית חדשה - ״אייר חיפה״. מה שנותר זה לאחל טיסה בטוחה ונעימה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה