ויראלי

המנהל של ברונו מארס חושף: "תרגל עברית במהלך סיור"

בכיתת אמן ייחודית שנערכה בקריה האקדמית אונו, אחד ממנהליו של ברונו מארס סיפר על ההכנה לקראת ההופעה והמחווה לקהל. עוד הייתה התייחסות לשילוב של טכנולוגיה ומוסיקה וכניסה של עולמות הבלוקצ'יין לתחום
מערכת ice | 
ברונו מארס בפארק הירקון (צילום אור גפן)
לאחר שערך אתמול הופעה בלתי נשכחת לעיני אלפי צופים בפארק הירקון, ובדרך להופעה נוספת בפארק בשבת, ריצ'ארד בלקסטון, אחד מהמנהלים הבכירים המייצגים את הזמר ברונו מארס, השתתף בכיתת אמן מיוחדת באולם הקונצרטים החדש והמושקע של Ono music, בית הספר למוסיקה של הקריה האקדמית אונו.
האירוע התקיים בהובלת דויד פרידמן וד״ר אילן לוי, ראשי סמינר מיוזיק-טק בקריה האקדמית אונו. לצידם השתתפו בכירים בעולם המיוזיק טק: תמיר קוך, מייסד ומנכ"ל של  Emusic, רן שרון מנכ״ל קבוצת Clariter, המפיק אשר ביטנסקי, גדי גידור מחברת הליקון, עו"ד איל ברוק המתמחה בתחום נושא זכויות היוצרים במוסיקה ועוד.
ריצ'ארד בלקסטון סיפר על החוויה לאחר ההופעה אתמול בפארק הירקון: "ברונו אפשר לעצמו אתמול להיות חשוף ופגיע בפני הקהל הישראלי, היה ניתן לראות זאת בעיניו. הקהל הישראלי גמל לו ו-63 אלף אנשים החליטו לשים את הצרות היומיומיות בצד וליהנות ממוסיקה בצורה הטהורה ביותר. לפני ההופעה, הצוות תרגל את המילים בעברית במהלך סיור בשוק ושמחנו להביא את זה להופעה".
עוד הוא סיפר: "הכרתי את ברונו בתחילת הקריירה שלו והיה נודע תחילה ככותב שירים ולמעשה העבודה הראשונה שלי הייתה להבטיח שהוא יחתום בחברה. הקשר האישי עם האומן הוא קריטי להמשך שיתוף הפעולה. כניסה של טכנולוגיה ובינה מלאכותית אל עולם המוסיקה היא מבורכת, אך לא הייתי רוצה שזה יבוא על חשבון האיכויות המוסיקליות של האומנים שלמדו את היסודות. כולנו התרגשנו כיצד ברונו מבצע סולואים מדהימים בפסנתר ובגיטרה אתמול במהלך ההופעה. לצד ההפקות המדהימות וכניסת הטכנולוגיה, לא הייתי רוצה לוותר על רגעים פשוטים כמו אלו שאומן עולה ומנגן בפסנתר".
נושא נוסף שעלה במהלך הכנס הוא השילוב של טכנולוגיה ומוסיקה וכניסה של עולמות הבלוקצ'יין לתחום, בתעשייה שנשלטה עד כה על ידי ענקיות הסטרימינג ספוטיפיי ואפל מיוזיק.
 
כיתת האמן. קרדיט: הקריה האקדמית אונו
תמיר קוך, מייסד ומנכ"ל של  Emusic אמר בנושא: "אחת מהבעיות המרכזיות בעולם המוסיקה, קשורה לשמירה על זכויות היוצרים של האומנים. בעוד הזרמת מוזיקה על ידי ענקיות הסטרימינג אפשרו לכל אחד להאזין כמעט לכל שיר שהוקלט אי פעם, הבסיס הכלכלי שלה מערער פיננסית את האומנים ואת מידת הרווחיות שלהם. שרשרת האספקה כיום מלאה בגורמים שיוצרים מחסומים להעברת המוזיקה של האמנים מאולפני ההקלטות אל האוזניות של המעריצים. שילוב המוסיקה עם עולמות הבלוקצ'יין , יוכלו לספק מבנה יותר יעיל, שקוף ועצמאי  ממנו ירוויחו כל הגורמים המעורבים".
ירון גוטפריד, מנהל בית הספר 'Ono Music' בקריה האקדמית אונו סיכם: "שמח וגאה לארח את המאסטר קלאס עם הצוות הטכני של ברונו מארס, באולם הקונצרטים החדש והמושקע בקריה האקדמית אונו. ב Ono music מתקני לימוד משוכללים, אולפנים, וכלים אקוסטיים וטכנולוגים המיועדים לסטודנטים בתואר הראשון ולתעשייה כולה. מקום בו יערכו קונצרטים, אירועים וכנסים לכלל תעשיית המוסיקה בישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה