ויראלי

דרמה בטיסת ישראייר לנתב"ג: נוסע השתין במטוס וקילל את הצוות

אירוע חריג במיוחד התרחש מהלך הטיסה של חברת התעופה ישראייר מנאפולי שבאיטליה לנתב"ג, כאשר נוסע הטיל את מימיו במטוס במהלך הטיסה ורף קילל את הצוות. אז מה גרם לו לעשות זאת?
מערכת ice |  3
טיסה (צילום unsplash)
אירוע חריג במיוחד התרחש היום (חמישי) במהלך הטיסה של חברת התעופה ישראייר מנאפולי שבאיטליה לנתב"ג, כאשר נוסע הטיל את מימיו במטוס במהלך הטיסה. כך פורסם לראשונה ב"ישראל היום".
למעשה, הכל החל כאשר הנוסע ביקש מאנשי הצוות שעל המטוס להתפנות ממש רגע לפני הנחיתה בישראל, וסורב על ידם, שכן הוא חייב היה להיות חגור וישוב במקומו במהלך הנחיתה, בדיוק כמו הנהלים בכל טיסה וחברת תעופה שהיא בעולם.
אחרי שצוות הדיילים אסר עליו להתפנות, אותו נוסע קם והטיל את מימיו במטוס ממש בסמוך לשירותים ולעיניי כל הנוסעים ההמומים. על פי הדיווח, בחברת התעופה טוענים כי אותו נוסע אף קילל את הצוות בזמן הפעולה החריגה.
מישראייר מסרו בתגובה ל"ישראל היום" כי "הנוסע ביקש להתפנות לשירותים 2 דקות לפני נחיתה, בזמן שהנוסעים מתבקשים להישאר ישובים מפאת כללי בטיחות תעופתיים. למרות זאת, הנוסע לא הסכים להישמע להוראות הצוות, והטיל את מימיו ליד השירותים, תוך השמעת קללות. ישראייר רואה חשיבות רבה בשמירה על בטיחות הטיסה, ומגנה התנהגות לא הולמת בה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הייתי על הטיסה
    דינגו 10/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מדובר באדם מבוגר שישן עד הנחיתה וכאשר העירו אותו כבר היה מאוחר ואנשים מבוגרים לפעמים מתקשים להחזיק את השתן. אז הברירה שלו הייתה או לעשות במכנסיים או על הרצפה כי נעלו את תאי השירותים. לא לשפוט סתם.
    סגור
  • 2.
    ישראלים בהמות (ל"ת)
    פטרוזיליה 09/2023/28
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 1.
    טוב מאוד! ככה צריך לעשות כשמונעים מבן אדם להשתין!
    עמית 09/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 5
    אני זוכר פעם אחת כשהייתי בכיתה ד', ובכניסה לבית ספר פתחו לנו את השער אבל אסרו עלינו לעלות לכיתות והייתי חייב לעשות פיפי, אז עשיתי פיפי בחצר בלי חשבו לפני כולם. זה צורך בסיסי. והיום אני ממש לא מתבייש בזה.
    סגור