תיירות

טיסה הבלהות: "הפליץ ללא הרף, לא יכולנו לנשום"

בני זוג שטסו במשך 13 שעות לסינגפור, התלוננו על סירחון רב ונחירות מכלב שירות של נוסע שהיה בסמוך. חברת התעופה הציעה לפצות אותם בשוברי נסיעה בסך 95 אירו

מערכת ice | 
טיסה (צילום unsplash)
בני זוג שטסו מפריז לסינגפור תבעו את חברת התעופה איתה טסו במשך 13 שעות, "סינגפור איירליינס", בעקבות חוויה "מסריחה". לטענתם, לידם ישב נוסע שזקוק לכלב שמעניק לו תמיכה רגשית. בשלב מסוים בטיסה הכלב לא הפסיק להפליץ ולנחור.
הם אמרו ל-Stuff כי: "שמעתי צליל נחירה, חשבתי שזה רטט מאחד ממכשירי הנייד שלנו ואז הבחנתי בכלב והבנתי שהוא נוחר". בני הזוג ביקשו בשלב מסוים לעבור מקום אך התאכזבו לשמוע מהדיילים כי אין מקום פנוי במחלקת העסקים שבה טסו, רק במחלקת התיירים.
"הסירחון היה בלתי נסבל, הכלב תפס את את כל מרווח הרגליים שהיה לנו ולא הייתה אפשרות שישב במעבר מאחר והדבר הפריע לנוסעים האחרים, הוא הפליץ ללא הרף ולא יכולנו לנשום".
לאחר שהתלוננו מספר פעמים לחברת התעופה, הוצע להם פיצוי בדמות שוברי נסיעה בשווי של 95 אירו. הנוסעים לא יצאו מרוצים מכך והודיעו כי יתבעו את חברת התעופה בגין אי נוחות.
בחברת התעופה הסינגפורית טענו כי: "חברת התעופה שלנו משתדלת להודיע לנוסעים שייתכן והם ייאלצו לשבת ליד כלב במהלך הטיסה. המקרה ייבדק ויטופל."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה