ויראלי

סכסוך הגירושים של כוכבת משחקי הכס: הפרט המפתיע נחשף

סופי טרנר וג'ו ג'ונאס נמצאים בשבעועות האחרוני בעיצומה של סאגת סכסוף גירושים עם לא מעט תקריות מכוערות. בעקבות ההליך המשפטי נחשף לראשונ הפרט מפתיע אותו השניים שמרו בסוד עד כה
שירה יום טוב | 
חאליסי, כוכבת משחקי הכס (צילום באדיבות HBO/Helen Sloan ו-yes)
שמה של בתם של ג'ו ג'ונאס וסופי טרנר נחשף אחרי למעלה משנה בה לא חשפו באופן פומבי את ביתם התינוקת. בני הזוג לשעבר שנמצאים בימים אלה בעיצומו של סכסוך גירושין, חולקים שתי בנות, אך עד כה שמרו על שם ביתם התינוקת בסוד השני בסוד מאז לידתה ביולי 2022. עד כה מסמכי בית המשפט האחרונים התייחסו לבתם הצעירה כ-D, אך מסמכים חדשים שהגיעו לידי מגזין "פייג' סיקס", חושפים את שם הפעוטה והוא "דלפין".
השם, עם מקורות צרפתיים ויווניים, מבוטא באופן מסורתי "דל-פין" והוא בהשראת המילה היוונית לדולפין, וממונח צרפתי שפירושו "של הרחם".
דלפין והאחות הגדולה וילה, בת 3, עומדות במרכזו של סכסוך משמורת מתמשך בין כוכבת משחקי הכס לבין המוזיקאי כבר מספר שבועות. ביום שני, בני הזוג לשעבר הסכימו זמנית להשאיר את בנותיהם בניו יורק, על פי מסמכים שהוגשו בניו יורק והושגו על ידי מגזין PEOPLE.
צו ההסכמה הזמני קובע כי טרנר וג'ונאס מצווים להחזיק את ילדיהם במחוזות הדרומיים והמזרחיים של ניו יורק, הכוללים את העיר ניו יורק, לונג איילנד ועמק ההדסון, לאחר הטענה של השניים על משמורת בבתי משפט במיאמי וגם אנגליה.
אם הצו - ששני הצדדים הסכימו לו - מופר, המסמכים מציינים שלבית המשפט יש את הזכות "לנקוט או לגרום לנקוט באמצעים לפי החוק הפדרלי או הממלכתי, לפי העניין, כדי להגן על שלומו של הילד המעורב או למנוע המשך סילוקו או הסתרתו של הילד לפני ההחלטה הסופית של העתירה".
בשבוע שעבר תבעה טרנר את ג'ונאס על החזקה לא חוקי של בנותיהן, בטענה שג'ונאס מעכב את הדרכונים שלהן ולא מאפשר להן לחזור לאנגליה. התלונה נגד ג'ונאס קראה ל"החזרה מיידית של ילדים שהוסרו שלא כדין או שהוחזקו שלא כדין", כשהצוות המשפטי של טרנר טען ש"החזקת השגחה" החלה ב-20 בספטמבר.
טרנר טענה כי היא והמוזיקאי הסכימו להכריז על אנגליה "הבית לנצח" שלהם בשיחות שהתקיימו במהלך חג המולד 2022 כשהם התכוננו לשנה הקרובה.
זמן קצר לאחר שטרנר הגישה את תלונתה, ג'ונאס פרסם הצהרה המערערת על טענותיה ואמר כי הוא מאמין שהשניים הגיעו להסכמה לעבוד על תוכנית הורות משותפת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה