תרבות ופנאי

הלם בהוליווד: הזמר וכוכבת משחקי הכס בדרך לגירושין

הזוג הנוצץ שהספיק בארבע שנים להתחתן, להביא שני ילדים, לקנות ולמכור אחוזת ענק, בדרך לבית המשפט להפרדת כוחות
מערכת ice | 
חאליסי, כוכבת משחקי הכס (צילום באדיבות HBO/Helen Sloan ו-yes)
ג'ו ג'ונאס וסופי טרנר הולכים לקראת גירושין, כך לפי דיווח של TMZ. לפי הדיווחי, מקורות מקורבים לבני הזוג מספרים כי ג'ו פנה לאנשיו והתייעץ עם לפחות שני עורכי דין לגירושין באזור לוס אנג'לס והוא עומד על סף הגשת מסמכי גירושין כדי לסיים את נישואיו באופן סופי, וכי לבני הזוג היו "בעיות חמורות" במשך שישה חודשים לפחות.
נאמר לנו שבמהלך שלושת החודשים האחרונים, ג'ו טיפל בשני ילדיהם הקטנים "כמעט כל הזמן", אפילו כשהלהקה שלו יצאה לסיבוב הופעות. נאמר לנו שלג'ו יש כרגע את שני הילדים, מכיוון שהקבוצה משחקת ברחבי ארה"ב.
על פני השטח, נראה שלא היו סימנים חיצוניים לצרות. ג'ו וסופי השתתפו באירועים יחד. עם זאת, בשבועות האחרונים ג'ו נראה כשהוא לא עונד את הטבעת שלו. השניים מכרו לאחרונה את האחוזה שלהם במיאמי לאחר שהם קנו את המקום רק לפני שנה ומכרו אותו די מהר, ברווח הגון.
ג'ו וסופי הכירו לראשונה ב-2016 והתארסו שנה לאחר מכן. ב-2019, הם נישאו - בסגנון וגאס ומאז הם חיים יחד חיי המשפחה. הם הביאו את ילדם הראשון ב-2020, ואת השני ב-2022.
מבחינה מקצועית, ג'ו וסופי היו עסוקים - אבל בעיקר ג'ונאס עצמו שיצא לסיבוב הופעות עם אחיו לאחרונה ואמור להופיע במהלך החורף. סופי עשתה כמה דברים בטלוויזיה ובקולנוע בשנים האחרונות - אבל היא לא כמעט פעילה כפי שהייתה בתקופות עבר פורות יותר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה