תקשורת ומדיה

אופירה אסייג מזועזעת: "אני בוכה מהווידאו הזה! תתביישו לכם"

אופירה אסייג הגיבה בכאב גדול לסרטון המזעזע מהתקיפה של קבוצת הנערים באלימות קשה נגד נער אחר בבית הספר התיכון 'בית אליעזר' בחדרה: "תתביישו לכם, אני בוכה מהווידאו הזה! שישה בנים על ילד אחד!!! תראו מה קורה בתיכון בחדרה, אני בוכה מהווידאו הזה!!! שישה ילדים מרביצים לילד אחד והעולם שותק. כל הכבוד למשטרה שפתחה בחקירה נגד הנערים מהסרטון האיום בחדרה"
תום נחום |  2
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
תיעוד אלימות מזעזע נוסף שוטף את הרשתות החברתיות ביממה האחרונה, כאשר עיתונאי הטיקטוק דניאל עמרם חשף סרטון קשה לצפייה של תקיפה אלימה במיוחד של חבורת נערים נגד נער אחר בבית הספר התיכון 'בית אליעזר' בחדרה, כאשר בעקבות התיעוד המדובר גם נפתחה חקירת משטרה בנושא. התקיפה המדוברת גרמה לזעזוע רב מצד גולשים ברשתות החברתיות, וביניהם גם אשת התקשורת הוותיקה, מגישת קשת 12 אופירה אסייג.
לצד הסרטון המדובר כתב עמרם כך: "אירוע מזעזע בחדרה: קבוצת ילדים בתיכון בית אליעזר בחדרה קפצו על ילד בהפסקה היום והתחילו לפוצץ אותו מכות, להשליך עליו דברים תוך כדי שהם מצלמים אותו. בסרטון נראה שיורד לו דם מאזור הפנים בגלל המכות אבל לא אכפת להם. גועל נפש".
 
אופירה אסייג הגיבה בסטורי שלה באינסטגרם, וכמו כן גם בחשבון הת'רדס שלה וכתבה: "תתביישו לכם, אני בוכה מהווידאו הזה! שישה בנים על ילד אחד!!! תראו מה קורה בתיכון בחדרה, אני בוכה מהווידאו הזה!!! שישה ילדים מרביצים לילד אחד והעולם שותק. כל הכבוד למשטרה שפתחה בחקירה נגד הנערים מהסרטון האיום בחדרה".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חיות אדם לא ייאמן (ל"ת)
    . 09/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    טימטום
    בויבוי 09/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לבהמה אין דמעות בהמה לא יכול לבכות את ההצגות שלך תעשי במרוקו
    סגור