ויראלי

איתי לוי נחשף: מה עשה הזמר רגע לפני הופעתו הגדולה?

רגע לפני השקת האלבום החדש שלו במופע בהיכל מנורה, הופיע ביום חמישי האחרון הזמר ושופט "הכוכב הבא" איתי לוי מול אלפי אנשים בראשון לציון ושר לראשונה את "הכל סבבה" הלהיט ששבר את הרשת עם יותר מ-25,000 צפיות בטיקטוק
מערכת ice |  2
איתי לוי (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)

איתי לוי לא נח, רגע לפני השקת האלבום החדש שלו בהופעה הגדולה בהיכל מנורה, הופיע הזמר ושופט הכוכב הבא מול אלפי אנשים ושר את הלהיט מהאלבום החדש שלו ששבר את הרשת "הכל סבבה", בו צפו כבר יותר מ25,000 משתמשים בטיקטוק.
 

כזכור, כבר בשבוע שעבר שבר איתי לוי את הרשת כאשר שבועיים לאחר שהשיק את אלבומו "אחת לדקה" התפוצץ בטיקטוק עם 18,000 שימושים שכבר גדלו מאז כאמור ל25,000.

מאז יציאת האלבום שלושה שירים מתוכו ממשיכים לככב בעשיריית הסרטונים החמים ביוטיוב: "אל תגידי שלא" אותו כתבו יהונתן קלימי, תמר יהלומי וצליל קליפי, "הכל סבבה" שכתבו אבי אוחיון ואליעד נחום ו"את" שכתבו אבי אוחיון ודודי בר דוד שמסתמן גם הוא כלהיט, לאחר שעבר בפלייליסט גלג"צ ושמר על המקום הראשון בתור השיר המושמע ביותר בתחנות הרדיו של ישראל כבר למעלה משבועיים.
 

בנוסף השתתף לוי בקמפיין אותו השיקה חברת הרכב AVIS. לוי השתתף לצידו של היוצר רון בי  שלקח גם הוא חלק בקמפיין האחרון של החברה.

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מלך ????
    נויה 09/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מלך ???? בורא עולם איתך
    סגור
  • 1.
    איתי לוי
    רות יהל 09/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זמר על. בהצלחה לאיתי בעז"ה.
    סגור