ויראלי

מיכל הקטנה מבוהלת: למה כבאים פרצו לביתה ב-2:00 בלילה?

מיכל הקטנה סיפרה לעוקביה על תקרית הזויה בליל שישי: "לא עשיתי כלום, הכנתי פיצה, זו אביטל השכנה שלי שחייבת ללדת כי זה כל ההורמונים האלה, היא חייבת כבאית. הוא רוצה לתת לי דוח על זה שהכנתי פיצה בבית. איזו תקרית מטורפת, אף אחד לא היה מאמין לי"
מערכת ice | 
מיכל ויצמן (צילום יוטיוב/ מיכל הקטנה)
מיכל הקטנה לא ציפתה לזה ב-1:30 בלילה של יום שישי. צוות של מכבי אש הגיעה לביתה שבשכונת היוקרה בתל אביב לאחר ששכנה התלוננה על שריפה שהיא מריחה שמגיעה מביתה של כוכבת הילדים,
מיכל סיפרה: "לא עשיתי כלום, הכנתי פיצה, מה זה כל האבזור הזה? האמת שיש פה ריח של שריפה, זו אביטל השכנה שלי שחייבת ללדת כי זה כל ההורמונים האלה, היא חייבת כבאית. הוא רוצה לתת לי דוח על זה שהכנתי פיצה בבית. איזו תקרית מטורפת, אף אחד לא היה מאמין לי".

עוד הוסיפה: "ירדנו למטה כי הבן שלי רצה לראות את הכבאית של מכבי האש, כמה באתם? כל תל אביב באה כי הכנתי פיצה. הוא רצה את הפרטים שלי כדי להביא לי דו"ח, יא אללה. לפחות הבן שלי הרוויח סיור, כבאות והצלה מתחת לבניין, בוא עם אמא". ואכן, היא ובנה קיבלו סייור בתוך הכבאית ב-2:00 בלילה כשגם הכבאים נראו נלהבים מהאורחת".
מיכל סיפרה: "טוב תקשיבו, אז הם קיבלו סיור במשאית של מכבי האש, היה ערב מצחיק ומשעשע ועם מלא מלא חוויות, איך אנחנו מסכמים את הדבר הזה? רק רצינו לאכול פיצה. טוב תקשיבו, זה מטורף, זה נורמלי מה שהיה פה היום? אני לא מתאוששת ממה שהיה פה, זה פשוט לא נורמלי ולא יאומן".
מה המסקנות שלה מאירוע? "לא לתת לילדים לישון צהריים והשני, אתם אף פעם לא יודעים איך ייגמר היום. לא יכולתי לדמיין שייכנסו לי בשתיים בלילה לבית מכבי אש בגלל פיצה, אבל לפחות הילדים הרוויחו חוויה לשבת בכבאית, זה מטורף".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה