ויראלי

רשף לוי חושף: שווה 30 מיליון שקל בכסף ונכסים?

התסריטאי, הסטנדאפיסט והקומיקאי האהוב, רשף לוי, נשאל בהופעה בצפון בכמה הונו האישי מוערך, כאשר אחד הצופים בקהל העריך אותו ב-30 מיליון שקל, בעוד התגובה הייתה מפתיעה ומשעשעת במיוחד: "30 מיליון? תגיד לי אתה מטומטם? מה יש לך אתה דפוק? לי יש 30 מיליון? יש לי שבעה ילדים, אתה יודע כמה כסף שפכתי על הילדים האלה? ולא יצא כלום. שבוע הבא עושים לי מופע התרמה"
תום נחום |  4
רשף לוי (צילום יוטיוב/רשף לוי)
רשף לוי, התסריטאי, המחזאי, הסטנדאפיסט, השחקן והקומיקאי האהוב (ועוד תארים רבים נוספים) הוא אחד היוצרים האהובים ביותר בעולם הטלוויזיה והקולנוע הישראלי, וחתום בין היתר על יצירות מוערכות כמו 'הבורר', 'קרתגו', 'נחמה', 'איים אבודים', 'אהבה קולומביאנית', 'לצוד פילים' ויצירות רבות נוספות שהפכו לשם דבר בתרבות הישראלית וכמו כן, מופעי סטנדאפ רבים בהם הוא מספר על חייו האישיים כאב לשבעה ילדים, אך שאלה אחת נותרה פתוחה ונשאלה באחד המופעים בהם הופיע לוי לאחרונה - כמה כסף יש לו? כאשר התשובה אולי תפתיע אתכם.
בסרטון שהעלה לוי לרשתות החברתיות, נשמע אחד הצופים בהופעת סטנדאפ שלו בכפר תבור. "בכמה אתה מוערך?", שאל אותו צופה, כאשר לוי הגיב בפליאה: "בכמה אני מוערך בכסף? אבל זה מצחיק לשאול אותי, אני יודע כמה אני מוערך, אתה מעריך, אני יודע, הסתכלתי בדף חשבון, ראיתי את הוויזה ואמרתי 'וואו, אני מוערך לא טוב', אני לא מטומטם, אני תימני, אני יודע עד השקל כמה אין לי. אתה מעריך, כמה אתה מעריך אותי? בוא אני אגיד לך מה עשיתי, סדרות, מחזות, קו חלוקת לחם בפתח תקווה יש לי".

אותו צופה ענה: "30 מיליון ונכסים", כאשר לוי הגיב בהלם: "30 מיליון? תגיד לי אתה מטומטם? מה יש לך אתה דפוק? לי יש 30 מיליון? בוא הנה הם יושבים שם בעפולה ומתמרמרים: 'תראה אותם עם ה-30 מיליון שלהם', על מה אתה מדבר תגיד לי? בן אדם עם 30 מיליון בא להופעות בכפר תבור? נוסע כל הדרך במונית, הנהג מונית שלי גם גבוה אז אין מקום לרגליים. הייתי בא הנה עם 30 מיליון אחי? הייתי שולח לכם הודעה מצולמת 'תהנו, תבלו'. 30 מיליון, אחי, עם הנכסים, עם הכל, ועם שבעה ילדים, איזה נכסים על מה אתה מדבר איתי? כל אחד היה צריך דיסלקציה, תפעלת, הפרעת קשב, על מה אתה מדבר? קלינאיות תקשורת רואות אותי ברחוב אומרות לי 'אהלן, תודה על הטיול', מה קרה לך?"
"אתה יודע כמה כסף שפכתי על הילדים האלה? ולא יצא כלום. איזה חיים בסרט, על מה אתה מדבר איתי כאילו? שבוע הבא עושים לי מופע התרמה, על מה אתה מדבר בכלל? יש לי עוד הופעה בדרך, באום אל פחם, הופעת פריצה במסיבת רווקים, בסוף יורים בי גם".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שחקן עד הסוף...
    עינת 09/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש שחקן ומעט שקרן, רק הרכב שאישי שווה כמעט חצי מיליון, הבית שווה 5 מיליון והנכסים מס' מיליונים, להגיע במונית לכפר תבור הרבה יותר משתלם מלהגיע עם הרכב היקר שזולל דלק. אז....שלא יעבוד עלינו ממה חושש..מעין ????
    סגור
  • 1.
    הגזמה,אולי כמה מיליונים בודדים חוץ מהבית שגר בו. (ל"ת)
    אסולין 09/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הלוואי ויהיה לו כמה שיותר
    איילה 09/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לגדל 7 ילדים ולתת להם בסיס טוב זה עולה מיליונים. לא יפה לשאול כמה יש לו. לא היה צריך לענות. לא מביכים אדם מתוך סקרנות. לכן להצליח ויהיה להם יותר.
    סגור
  • הבורר
    ברוך אסולין 09/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אדון רשף אם יש לכה 7 ילדים יש להם שם פרטי ושם משפחה למה אתה בוחר להישתמש בשמות שלאחרים ולהרוס להם את החיים ולא מישתמש בשמות של הילדים שלכה אתה הרסתה לי את החיים אבל לא איכפת אותך
    סגור