ויראלי

רשף לוי נשדד: זה מה שקרה לו בחדר המלון

היוצר, שבילה אמש בפסטיבל הבין-לאומי של קאן סדרות 2023, הופתע לגלות כי בזמן ששהה על השטיח הוורוד בפסטיבל, חדר המלון בו שהה נפרץ וחפציו נגנבו וכי הגנבים לא הותירו לו דבר
מערכת ice | 
רשף לוי (צילום יוטיוב/רשף לוי)
אחת הסדרות המדוברות של התקופה היא "קורדורי", שעלתה לשידור ב-HOT3, החל מה-23.3.2023, עם בכורה בישראל ב-HOT VOD וב-NEXT TV. מאז התוכנית צברה מעריצים והמון הערכה מצד המבקרים. בעוד היא מוצגת בפסטיבל קאן הבין-לאומי לסדרות 2023, גם "קרתגו" של יוצר אחר, רשף לוי, מתחרה בפרס, אבל לוי לא רווה נחת.
על פי פרסום ב-TMI מתברר כי היוצר, שבילה אמש (ראשון) בפסטיבל הבין-לאומי של קאן סדרות 2023, הופתע לגלות כי בזמן ששהה על השטיח הוורוד בפסטיבל, חדר המלון בו שהה נפרץ וחפציו נגנבו וכי הגנבים לא הותירו לו דבר.  
סדרת הדרמה הקומית התקופתית שיצר, "קרתגו" של כאן 11, פתחה ומתחרה בפסטיבל הבין-לאומי של קאן סדרות 2023. מלבד "קרתגו" יתמודדו תשע סדרות נוספות מרחבי העולם כולל "קורדרוי" המשודרת ב-HOT. לתפקיד נשיא חבר השופטים נבחר השחקן והיוצר הישראלי ליאור רז.
בהצצה ראשונה לסדרה "קורדורוי", נראה דני רופ מדבר עם דר זוזובסקי, כשהשניים יושבים על ספה במסיבה במועדון לילה, בסצנה בה הוא אומר לה: "את יכולה להיות חופשייה דניאל, את יודעת את צריכה לדעת את זה. זה משהו שאני מזה מקנא בו, בגלל זה אמרתי לך מקודם על הזמן, על המרחקים לגודלו, את אולי לא תביני את זה בגיל שלך".  
ברגע זה זוזובסקי קוטעת את רופ ואומרת לו: "עשית פעם שלישייה?", רופ מיד משיב: "לא", וזוזובסקי עונה בנחישות: "אתה רוצה שנעשה?". רופ מגיב: "בטח, בואי נעשה שלישייה". זוזובסקי מגיבה: "טוב חכה לי פה, הבחורה הראשונה שאני רואה פה במועדון אני מזרימה אותה". בשלב זה, זוזובזקי מדברת עם ניבר מדר לתדהמתו של דני רופ, ומכירה לה אותו: "הכרתם? זאת ליאור". רופ משיב לה: "באמת הכרתם עכשיו?" והיא עונה לו בלי להסס: "כן, ברור". רופ מגיב: "רגע, אני לא מבין, אתן חברות?", כשזוזובסקי מיד אומרת: "יש לדני רופ היום יומולדת, את יודעת?" וניבר עונה: "דיי, מזל טוב".  
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה